جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس دادگستری شهرستان اردستان:

آزادی ۲نفر زندانی مالی در اردستان

در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر محکوم مالی زندانی داریم که ۲ نفر آنان با پرداخت ۲۰۰میلیون ریال توسط خیرین و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، رئیس دادگستری اردستان از آزادی ۲نفر زندانی مالی غیر عمد خبر داد.

محمد رضا کبیری شامگاه چهارشنبه در جلسه گلریزان در محل سالن اداره فرهنگ وارشاداسلامی اردستان گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر محکوم مالی زندانی داریم که ۲ نفر آنان با پرداخت ۲۰۰میلیون ریال توسط خیرین و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند .

وی با بیان اینکه این زندانیان اغلب بخاطر عدم توان پرداخت مهریه و جرایم غیر عمد در زندان هستند تصریح کرد: با آزادی هر زندانی ۱خانواده از مشکلات مالی و اجتماعی رهایی می یابد.

امام جمعه اصفهان نیز در این جلسه ضمن توصیه به افراد توانمند جهت کمک به آزادی زندانیان مالی غیر عمد گفت: هرکار خوب یک صدقه محسوب شده ،صدقه کمر شیطان را می شکند.

آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: این ماه ،ماه احسان و عبادت است و هر عملی که بخاطر خدا باشد صدقه محسوب و انسان را به خدا نزدیکتر می کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان کار خوب کم ولی مداوم را بهتر از کار خوب زیاد، بدون تداوم دانست و افزود: پیامبر اسلام (ص) فرمودند : خانه های خود را مثل خانه های یهود و نصارا درست نکنید زیرا خانه ای که در آن کم عبادت شود و تداوم نداشته باشد مثل خانه یهود و نصاراست.

در این مراسم بالغ بر ۱میلیارد ریال توسط خیرین جهت آزادی زندانیان مالی غیر عمد پرداخت گردید و به حدود ۲۰نفر از افراد خیر لوح سپاس اهدا شد.

انتهای پیام / کد خبر16240

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار