جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

هدف استکبار تفرقه بین مسلمانان است

استکبار به دنبال تفرقه بین مسلمان و تقسیم کشورهای اسلامی بوده وهست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استکبار به دنبال تفرقه بین مسلمان و تقسیم کشورهای اسلامی بوده وهست.
حجت الاسلام و السملیمن سید صادق طباطبائی نژاد در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در محل مسجد جامع اردستان با بیان اینکه یکی از یادگارهای بزرگ حضرت امام(ره) نامگذاری جمعه اخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس است اظهار کرد: امروز بعد از گذشت مدتها شاهد حضور گسترده مردم جهت حمایت از مظلوم و گرامی داشت این روز هستیم.

وی با بیان اینکه رژیمی اشغالگر وارد سرزمین ملت دیگری شدند و به اجبار یک ملت را از سرزمین خود بیرون کردند تصریح کرد: در حال حاضر مردم فلسطین در سراسر جهان پراکنده شدند و با یک وضع نابسمانی زندگی می کنند و دلیل ان هم استکبار است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه غرب و استکبار قصد داشت حکومت یکپارچه و مستحکم مسلمانان را منفعل کند و در این راستا اقدام به ایجاد اسرائیل کرد افزود: استکبار به دنبال تفرقه بین مسلمان و تقسیم کشورهای اسلامی است.

طباطبائی نژاد با بیان اینکه استکبار به واسطه ایجاد تفرقه در بین مسلمانان بدنبال رسیدن به اهداف خود است خاطرنشان کرد: روز قدس زمان یاداوری ایجاد اتحاد بین مسلمانان و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

وی به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نشان از ولایت مداری و بصیرت انان دارند.

انتهای پیام / کد خبر16378

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار