پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان:

مصرف آب درروستاهای اردستان بیشتر از سرانه آن است

در روستاها مصرف آب بیشتر از سرانه است که جهت جلوگیری از میزان مصرف بی رویه با مشترکین پرمصرف روستایی و شهری برخورد خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرماندار اردستان گفت: در روستاها مصرف آب بیشتر از سرانه است که جهت جلوگیری از میزان مصرف بی رویه با مشترکین پرمصرف روستایی و شهری برخورد خواهد شد .

علیرضا غیور ظهر امروزدر جلسه شورای بحران آب شهرستان اردستان گفت: در حال حاضر با کمبود آب در شبکه انتقال روبه رو هستیم و از روز پنج شنبه گذشته تا کنون تقریبا بخشی از آب ورودی شبکه انتقال آب از اصفهان به شهرستان قطع شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استفاده از مخازن ذخیره در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: همچنین جلسه شورای بحران آب تشکیل و پیش بینی های لازم جهت تامین آب شرب انجام شده است.

فرماندار اردستان بر اهمیت صرفه جویی توسط مردم تاکید کرد و افزود: مردم در تمام نقاط شهرستان باید رعایت صرفه جویی را در اولویت داشته باشند.

غیور با بیان اینکه شاید در بعضی از نقاط و مواقع با یک قطعی موقتی آب روبرو باشیم خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با صبوری و بردباری همکاری کنند تا در جهت پشت سرگذاشتن این بحران و مشکل همه مسئولین شهرستان را یاری کنند.

وی با بیان اینکه روستاهایی که از طریق شبکه انتقال آب آنها تامین می شد دیگر امکان استفاده از این خدمات برای آنها وجود ندارد و آب رسانی سیار و با تانکر برای آنها شروع شده است تصریح کرد: متاسفانه در روستاها مصرف بیشتر از سرانه است که جهت جلوگیری از میزان مصرف بی رویه با مشترکین پرمصرف روستایی و شهری برخورد خواهد شد .

فرماندار تأکید کرد : مشترکین پر مصرف روستایی وشهری انشعاب آنها قطع خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر16437

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار