جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
دبیر هیئت والیبال شهرستان اردستان:

قهرمانی تیم بادرود در مسابقات والیبال جام رمضان اردستان

تیم والیبال بادرود قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان اردستان شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، دبیر هیأت والیبال شهرستان اردستان گفت: تیم والیبال بادرود قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان اردستان شد.

جواد پویان گفت: با توجه به تصمیمات که در  هیئت والیبال شهرستان اردستان گرفته شد مقرر گردید که به مناسبت ماه رمضان مسابقات قهرمانی والیبال در سطح شهرستان بصورت آزاد انجام گیرد.

وی افزو:  قرعه کشی مسابقات در تاریخ ۱۵ خرداد دراداره ورزش و جوانان اردستان با حضور تیم هایی از شهرهای نطنز ،بادرود ، دولت آباد ،اردستان و زواره  وحضورسرپرستان تیم ها و رئیس اداره ورزش و جوانان  و رئیس هیات والیبال و دبیر و مسول کمیته داوران انجام شد.

دبیر هیئت والیبال شهرستان اردستان با بیان اینکه این دوره از مسابقات با شرکت ۹ تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی بصورت دوره ای برگزار شد اظهار کرد: در پایان این مسابقات و بعد از ۱۹ بازی دو تیم بادرود و بیت الرضا(ع) زواره به فینال مسابقات راه یافتند.

وی تصریح کرد: در مسابقه فینال با حضور پرشور تماشاگران اردستانی تیم بادرود موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم بیت الرضا(ع) زواره را شکست دهد.

پویان بیان کرد: فینال مسابقات و اهدای جوایز  با حضور امام جمعه و رئیس دفتر نماینده مجلس و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در پایان مسابقات  برگزارشد.

انتهای پیام / کد خبر16525

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار