جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

بی عفتی و بی عصمتی تا عمق جامعه نفوذ پیدا کرده است

بی عفتی و بی عصمتی تا عمق جامعه ما از طرف دشمنان نفوذ داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، امام جمعه اردستان گفت: بی عفتی و بی عصمتی تا عمق جامعه ما از طرف دشمنان نفوذ داده شده است.

حجت الاسلام و المسمین حسن دهشیری در خطبه های نماز عید سعید فطر اردستان در محل مصلی این شهر خواستار گسترش معنویات در جامعه شد و اظهار کرد:بنیاد خانواده ها در حال گسیختن است.

وی با بیان اینکه بی عفتی و بی عصمتی تا عمق جامعه ما از طرف دشمنان نفوذ داده شده است تصریح کرد: هر کس به هر نحوی که می تواند در سالم سازی جامعه و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن باید تلاش کند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه همگان وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را دارند خاطرنشان کرد: باید کار را از متن خانواده ها شروع کرد.

دهشیری خواستار گسترش تشکیل جلسات دینی و انس با قرآن در جامعه شد و افزود: روی مسائل جامعه خود حساس باشید و انتقاد سازنده را مسئولان با آغوش باز پذیرا هستند.

وی از همه مسئولان شهرستان خواست تا وحدت کلمه و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان دارای ظرفیت های بسیاری است و هر مسئولی آمده این را گفته اما هنوز اندرخم یک کوچه هستیم.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: باید با همکاری، وحدت و ارائه پیشنهادات و راهکارها در خدمت مردم باشیم و برای آحاد مردم منشا خیرات باشیم.

دهشیری با بیان اینکه از تریبون های عمومی از مجلس تا نماز جمعه تا مسئولین دولتی همه گفتند که امروز مشکل جامعه اشتغال، ازدواج و مسکن است اظهار کرد:دولت تلاش می کند مقام معظم رهبری مرتب هشدار می دهد که باید همه ما بکوشیم و هر کس به هر اندازه که می تواند برای ایجاد اشتغال سرمایه گذاری کند و کارخانجات تعطیل شده را فعال تا جامعه امیدش بیشتر شود.

انتهای پیام / کد خبر16534

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار