یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه موقت شهر اردستان:

مسئولین شهرستان حضور بیشتری در بین مردم داشته باشند

مسئولین با حضور در بین مردم و پاسخ گو بودن بخشی از ابهامات در بین افکار جمعی را برطرف کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، امام جمعه موقت اردستان گفت: مسئولین با حضور در بین مردم و پاسخ گو بودن بخشی از ابهامات در بین افکار جمعی را برطرف کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه همه باید مطالبه گر باشند و نباید از آن کوتاه بیایند اظهار کرد: همانطور که اصل انقلاب نیاز به جهاد و مجاهدت واز خودگذشتگی وسختی داشت حفظ و دستاوردهای انقلاب هم نیاز به جهاد دارد.

امام جمعه موقت اردستان با بیان اینکه نزاع های سیاسی و جناحی مخرب و واقعا فساد گر است خاطرنشان کرد: این گونه درگیری ها باعث از کار افتادن جامعه می شود.

رئیس حوزه علمیه اردستان بیان کرد: حفظ روحیه انقلابی دیگر موضوعی است که رهبری به آن اشاره دارد ومواظب باشید تا دشمنان شما را دلسرد به انقلاب نکنندواجازه به عوامل آنها در داخل کشور هم ندهید .

موسوی خواستار اهمیت بیشتر به شعارهای انقلابی شد و افزود: در شهرستان انقلابی اردستان باید شعارهای انقلاب سر دست گرفته بشود ولی متاسفانه شعارهای انقلاب در اردستان جایش خالی است ودر مساجد کمتر شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا شنیده می شود.

وی به تخریب بارگاه مطهر ائمه بقیع به دستور سران خبیث وهابیت در۹۰سال پیش اشاره کرد و گفت:در حال حاضر هم فرزندان سران وهابیت در حال جنابت هستند.

امام جمعه موقت اردستان در ادامه به هزینه و خونهای داده شد برای حفظ حجاب وعفاف اشاره کرد و افزود: بر همگان واجب است تا به این میراث انقلاب واسلام حساسیت داشته باشند.

موسوی با بیان اینکه حجاب یک مسئولیت است نه محدودیت تاکید کرد:اگر چه چادر حجاب برتر است ولی مانتو هم خوب است ولی اگر چادر کنار برود کم کم مانتوهم کنار خواهد رفت.

انتهای پیام / کد خبر16843

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار