یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

مردم انقلابی با مسائل معنوی عجین هستند

خوشبختانه مردم انقلابی و مومن شهرستان با مسائل معنوی عجین هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، حجت الاسلام حسن دهشیری روز یکشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان اردستان افزود: این مسئولین هستند که باید زمینه حضور و مشارکت اقشار مختلف را در مراسمات فراهم سازند.

وی با بیان اینکه مسئولین در میان مردم بروند و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شوند تصریح کرد: حضور این افراد در بین مردم باعث خواهد شد مردم به نظام اسلامی امیدوارتر و در کنار نظام قرار گرفته در رفع معضلات جامعه همکاری نمایند.

دهشیری با اشاره به برنامه های متنوع ماه مبارک رمضان در پارک بوستان اردستان گفت: پارکها را می توان محل مناسبی برای افراد متدین قرار داد و از آن برای اجرای برنامه های فرهنگی ،مذهبی ،ورزشی ،اجتماعی و ….استفاده و با نصب تمثال شهداء ودرج احادیث و روایات کوتاه مذهبی کار فرهنگی صورت داد.

وی افزود: وجود منکرات در ادارات بایستی مورد شناسائی و با کار فرهنگی آنان رامرتفع نمود.

امام جمعه اردستان در خصوص جوانان فراری از مسائل دینی نیز گفت: می توان با اجرای برنامه های ورزشی و سرگرم کننده آنان را از سطح خیابانها جمع آوری نمود.

فرماندار اردستان نیز در این جلسه در خصوص پوشش کارکنان اداری و بویژه بانوان شاغل گفت:یکسان سازی لباس در حال حاضر امکان پذیر نیست اما می توان با نظارت از پوشش نامناسب جلوگیری کرد.

علیرضا غیور افزود: طبق قوانین و مقررات کلیه کارکنان موظف به رعایت یک الگوی مناسب پوشش هستند که باید مورد نظارت قرار گیرد.

انتهای پیام / کد خبر16890

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار