یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان:

۳۳۰ روستای استان اصفهان بصورت سیار تامین آب می شوند

در حال حاضر ۳۳۰ روستای استان اصفهان با تامین اعتباری بالغ بر ۳۵میلیارد ریال بصورت سیار تامین آب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳۰ روستای استان اصفهان با تامین اعتباری بالغ بر ۳۵میلیارد ریال بصورت سیار تامین آب می شوند.

محمد حسین قرائتی در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شرکت آب و فاضلاب روستایی اردستان گفت:  با بیان اینکه از تعداد یک‌هزار و ۳۳۹ روستای دارای سکنه استان اصفهان ۹۴۸ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان قرار دارند که به‌ طور مستقیم از این شرکت برای بحث تأمین آب خود استفاده می‌کنند اظهار کرد: جمعیت مردم روستاهایی که تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان هستند بیش از ۶۴۵ هزار نفر است.

وی در ادامه به پروژه های عمرانی شهرستان اردستان اشاره کرد و افزود: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیارد ریال احداث سه مجتمع آب رسانی برای تامین آب آشامیدنی ۳۷ روستای شهرستان با ۳۱۰۰ خانوار در حال انجام است که تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و از حجم آب رسانی سیار شهرستان کاسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با بیان اینکه طرح آب رسانی به روستای جنبه و ومکان اردستان شامل احداث مخزن و خط انتقال با صرف اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح ۲۳۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

قرائتی با بیان اینکه ۱۰۶ روستای شهرستان اردستان تحت پوشش شبکه آبفار قراردارند و از نظر تعداد بعد از اصفهان بیشترین تعدا روستای تحت پوشش در اردستان قرار دارد تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی و محدودیت منابع آب ۸۰ روستای این شهرستان آب رسانی سیار می شوند.

انتهای پیام / کد خبر16997

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار