پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
در پی انتشار اظهارات علیه ارتش صورت گرفت

سردار شریف: تضعیف نهادهای نظام از نظر سپاه محکوم است

مسئول روابط عمومی کل سپاه با محکوم دانستن هر اقدام تفرقه انگیز و تضعیف‌کننده ارتش و سپاه تأکید کرد: ارتش و سپاه ید واحده و مشت آهنین ملت ایران برابر جبهه‌ دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاه نیوز، در پی انتشار گزیده‌ای از اظهارات یکی از کارشناسان که در تاریخ ۳/۴/۸۹ در جمع دانشجویان دانشگاه تهران با موضوع “سند راهبردی نیروهای مسلح امریکا”، پیرامون “ارتش” ایراد شده است، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: انتشار ویدئو مربوط به بخشی از سخنان یکی از کارشناسان پیرامون ارتش که در ۶ سال قبل و در تیرماه سال ۱۳۸۹ و در جمع دانشجویی ایراد شده است، اقدامی سؤال برانگیز به شمار رفته و به واسطه اهداف تفرقه افکنانه قابل تأمل بوده و می‌تواند مورد پیگرد قرار گیرد.

وی افزود: طرح اینگونه مسائل هرگز مورد تأیید سپاه نبوده و هر حرکتی که موجب تضعیف نهادها و ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود محکوم است.
شریف با بیان اینکه برغم تلاش‌های استکبار جهانی و جبهه معاندین انقلاب اسلامی و ملت ایران، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در وحدت و هماهنگی کامل، شجاعانه و سلحشورانه به مأموریت‌های خطیر خود می‌پردازند، تصریح کرد: هرچند حدود، ثغور و عرصه‌های مأموریت و وظایف ارتش و سپاه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند اما این دو سازمان با هماهنگی، هم افزایی و همکاری‌های همه جانبه، ایران اسلامی را بعنوان قدرت ممتاز منطقه‌ای و در شرایط پرآشوب و پرفتنه ناشی از جنگ‌های نیابتی و تروریسم تکفیری از امنیت پایدار و مثال زدنی برخوردار ساخته‌اند و همین نقش آفرینی‌های سترگ و راهبردی جبهه دشمنان داخلی و خارجی را بیمناک ساخته است.
وی سپاه و ارتش را یک روح واحد که در کالبد این دو سازمان جاری شده است دانست و تأکید کرد: ارتش و سپاه ید واحده و مشت آهنین ملت ایران برابر جبهه دشمن است و هرگونه تلاش برای تضعیف و ایجاد اختلاف و شکاف بین نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و کشور محکوم به شکست است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد ارتشیان غیور و غیرتمند طی ۳۸ سال اخیر همراه با پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی که نقطه درخشان آن جنگ تحمیلی جهانی هشت ساله و دفاع مقدس پیروزمند است، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم نظام سلطه و استکبار را خنثی و آنان را با شکست‌های خفت‌بار مواجه ساخته اند.
مسئول روابط عمومی سپاه در پایان اظهار امیدواری کرد کارشناس مورد نظر برای رفع سوء برداشت‌های ایجاد شده و ناامید ساختن دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در خصوص ویدئو منتشره شده شفاف سازی کند.

انتهای پیام / کد خبر17356

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار