یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
با حضور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات:

۱۶ طرح مخابراتی دراردستان افتتاح می شود

حمید رضا ترکیان با بیان اینکه جهت اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۹۵میلیارد و ۲۱۰میلیون ریال هزینه شده است اظهار کرد: امروز با حضور وزیر ارتباطات شاهد افتتاح و بهره برداری از دو سایت ۳G همراه اول در شهرهای زواره و مهاباد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت: با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۶ طرح مخابراتی در شهرستان اردستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

حمید رضا ترکیان  با بیان اینکه جهت اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۹۵میلیارد و ۲۱۰میلیون ریال هزینه شده است اظهار کرد: امروز با حضور وزیر ارتباطات شاهد افتتاح و بهره برداری از دو سایت ۳G همراه اول در شهرهای زواره و مهاباد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح فیبرنوری سه راهی بغم تا مرکز تلفن اردستان، سه راهی بغم تا ظفرقند و ظفرقند تا زیارتگاه به پایان رسیده است تصریح کرد:  با بهره برداری از این طرح مسیر فیبرنوری اردستان، نائین، اصفهان تکمیل شده است و در این راستا ظرفیت پهنای باند شهرستان از دو ونیم گیگابایت به ۶۰گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان به اجرای سایت BTS (میکروباند ۹۰۰)روستاهای خیرآیاد، زاغل، دره باغ و پنج و میشاب اشاره کرد و افزود: همچنین با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح های توسعه ADSLشهرک کاوه و ورزشگاه اردستان، توسعه پورت اینترنت شهرهای اردستان، زواره و مهاباد هم به بهره برداری می رسد.

ترکیان خاطرنشان کرد: اجرای فیوژن های مسیر ارتباطی مرکز مدرس اردستان، راه اندازی سایت wll gsmروستای زاغل، توسعه پورت اینترنت پرسرعت روستاهای کچورستاق و کچومثقال، تقویت یکسو کننده جهت تامین تغذیه نیروی ۴۸ ولت تجهیزات BTS 1800 زواره و اجرای فیبر نوری روستای مبارکه به ماربین جهت واگذاری تلفن ثابت به اهالی روستای مبارکه است که با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان اردستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی همچنین به شروع عملیات تعویض سوییچ تلفن ثابت کیاتل مهاباد به جدیدترین تجهیزات سوییچ ngn و پروژه FTTH کافوی یک و ۱۲ شهر اردستان اشاره کرد و افزود: این طرح برای اولین بار در استان اصفهان پس از شهر اصفهان در اردستان اجرا می شود.

اردستان با ۴۵هزار نفرجمعیت در ۱۱۰کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام / کد خبر17875

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار