پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
در نامه سرگشاده دانشجویان اردستانی آمده است

تدبیر را تا جایی ادامه دهید که دشمن استقلال کشور را زیر سوال نبرد

کسی مخالف گفتگو و مذاکره نیست اما این تدبیر باید تا جایی ادامه یابد که دشمن دچار توهم نشود و زیاد خواهی آنان باعث در خطر گرفتن استقلال کشور نگردد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز عالی شهرستان اردستان پیرامون هفته دولت نامه سرگشاده ای را خطاب به رئیس جمهور صادر کرد.

در ابتدای این نامه ضمن گرامید اشت هفته دولت و همچنین گرامیداشت ایام شهادت آقایان رجایی و باهنر آورده شده است:  ما دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان اردستان  و  به تعبیر مقام عظمای ولایت، افسران جوان جنگ نرم به استناد شرع که امر به معروف و نهی از منکر  را هم وظیفه مردم  بر مردم و هم وظیفه مردم بر مسوولان می داند،  بر خود واجب دانستیم تا نکاتی را پیرامون معروفات و منکرات خدمت ریاست محترم جمهور متذکر شویم.

در ادامه این نامه تأکید شده است : این روزها با ایام شهادت شهید رجایی و باهنر مصادف می باشد، دکتر رجایی که حدود صد روز بیشتر در مسند و جایگاه مسئولیت نبود، اما چرا یاد و خاطره اش در بین عموم مردم ماندگار  شده است و بنا بر روایت های متعدد و شنیده ها ایشان (شهید رجایی) دارای ویژگی ها و شاخصه های انقلابی بوده است ونام شهید رجایی آمیخته شده است با ساده زیستی، همه مردم تصویری از شهید را با شلوار قهوه ای و کت رنگ رفته و نخ نما شده ایشان، در ذهن هایشان دارند، وضعیت دفتر کار ساده آن شهید در یادها مانده است. اما اکنون مدیرانی هستند که اسکانشان در خانه های بزرگ و ویلا ها در بهترین مکانهای کشور، تحصیل فرزندانشان در آمریکا، انگلیس و اروپا شده است و گرفتن حقوق های نجومی  از بیت المال را حق شرعی خود می دانند، و در مقابل سهم شرمندگی در وضعیت نابسامان معیشت، بیکاری جوانان و رکود، همه اش به مردم عزتمند ایران اسلامی و جوانان انقلابی رسیده است که در شأن دولت اسلامی نیست.

در ادامه این نامه آمده است: ویژگی بعدی شهید بزرگوار ولایت پذیری و مدافع ولایت بودنشان بود بنابر فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری ایشان در دفاع از ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی هرگز مسامحه نمی کرد و با تمام توان در راه اجرای آرمانها تلاش می کرد و می فرمود آنچه من تعهد دارم و وزرا با من تعهد بستند  معتقد به امام بودن و ولایت پذیری می باشد و ما در جامعه یک حزب هستیم.

 دانشجویان متذکر شده اند: شهید بزرگوار می فرمود: انقلابی کسی است که تفکر امام اش را در همه ابعاد اجرا نماید.  اما اکنون  می بینیم در بحث برجام کارشناسان متعدد متذکر شدند که به آمریکا و  مذاکرات و نتیجه آن امیدی نیست. اما مسئولین سهل اندیش، زود باور و اعتماد کننده به آمریکا، برجام را مایه عزت مردم دانستند در حالیکه خود از آینده برجام پشیمان و نگرانند. مقام معظم رهبری مد ظله العالی تأکید بر اقتصاد مقاومتی با تمام  زوایای آن دارند. اما اکنون مدیرانی هستند که واردات اجناس خارجی لوکس را خطر برای اقتصاد کشور نمیدانند و از واردات اجناسی که جنس مشابه آن توسط مهندسان وکارگران ایرانی تولید میشود، اجازه واردات بی رویه میدهند و در حال تکرار چشاندن طعم تجربه تلخ قراردادهای ننگین نفتی گذشته به مردم انقلابی هستند؟!

دانشجویان با تاکید بر اینکه شهید بزرگوار معتقد بود: در نظام اسلامی رئیس جمهور بودن با کدخدا انگاشتن قدرت های جهانی و غیر اسلامی در تضاد است و نمی توان هر دو را یکجا جمع کنیم، اما برخی از مسئولین کشور با تفکر غربزده با سران دول غربی دست می دهند، تلفنی صحبت می کنند، به تفریح در سواحل می پردازند و ناهار کاری میل می کنند تصریح کرده اند: اما در عرصه دیگر  موضع گیری  صریح در بحث حملات وحشیانه عربستان به یمن و سایر ملت های بی دفاع خاموش هستند!!!

 ریاست محترم دولت  تدبیر و امید:

هر چند وقت یکبار مسئولین دلسوز و با بصیرت کشور مواردی را متذکر شدند، اما از جانب مدیران فعلی برچسب های مختلفی که شرم آن می شود که در این نوشتار به آن پرداخته شود، به آنها نسبت داده شد. اما باید بدانیم که از رهنمودها و توصیه های رهبر معظم انقلاب و انتقادهای گسترده نخبگان و دلسوزان باید بخود آمد و در روشها خود تجدید نظر کرد.

مجدداً متذکر خواهیم شد:

کسی مخالف گفتگو و مذاکره نیست اما این تدبیر باید تا جایی ادامه یابد که دشمن دچار توهم نشود و زیاد خواهی آنان باعث در خطر گرفتن استقلال کشور نگردد.

راه پیروزی بر مشکلات، در آغوش گرفتن مدیران و نخبگان متعهد و دلسوز است نه تکنوکراتها و مشاورین غرب زده و خود باخته.

راه موفقیت توجه به سرمایه ها و منابع داخلی وتحقق اقتصاد مقاومتی است.

راه عزت، با تکیه بر مردم و حضور مقتدرانه و مستقل در صحنه های جهانی است نه رفت و آمد و بازکردن آغوش  پای پلکان هواپیمای مسافران غربی…

در پایان این نامه دانشجویان متذکر شده اند: و در آخر خدمت شما عرض خواهیم کرد: اگر بیش از ۱۰۰۰ روز را عدد  مناسبی برای سنجش کارنامه ی دولت بدانیم و نزدیکی به پایان مسیر را وقت مناسبی برای هشدار و جبران غفلت ها تلقی کنیم. باید ضمن ابراز تأسف چندباره از وضعیت کنونی کشور، از رئیس جمهور بخواهیم  تا حداقل  برای قضاوت تاریخ، مسیر نگران کننده ی کنونی را خاتمه داده و ضمن بازبینی فیلم های دوران تبلیغات خود و وعده های انتخاباتیشان، وظیفه ی خود را در خدمت به مردم و  پاسداشت  قانون اساسی و مکتب نورانی اسلام و تبعیت از ولایت دنبال کنند.  ان شاءالله

انتهای پیام / کد خبر18107

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار