پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از صنعتگر و رفع موانع تولید در دستور کار قرار دارد

توسط مدیران واحد های صنعتی حاضر در جلسه نبود زیرساخت مناسب در شهرک ونواحی صنعتی شهرستان، گرانی مواد اولیه، مسائل بیمه ومالیات و قوانین سخت اداری از مهمترین مسائل و مشکلاتی بود که مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان در جهت توسعه اشتغال موثر است و حمایت از صنعتگر و رفع موانع تولید در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام و السلمین سید صادق طباطبائی نژاد عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی اردستان در محل کارخانه موتور اردستان با بیان اینکه مشکلی اصلی منطقه اردستان اشتغال است اظهار کرد: در صورت وجود اشتغال پایدار برای جوانان بسیاری از آسیب های اجتماعی مرتفع خواهد شد.

وی به موقعیت مناسب شهرستان اردستان و وجود زیرساختهای لازم از جمله جاده ترانزیت،  نیروگاه برق، عبور خط هشتم سراسری گاز و راه آهن اشاره کرد و افزود: در این زمینه پی گیری های لازم جهت ایجاد بندر خشک و بارانداز اقتصادی جهت ترخیص و جابجایی کالا صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر در شهرک صنعتی اردستان و نواحی صنعتی زواره و مهاباد ۲۹واحد صنعتی با اشتغال زایی ۱۲۸۰نفر فعال است تصریح کرد: ۱۴واحد صنعتی شهرستان نیمه فعال و ۳۷واحد هم راکد هستند.

توسط مدیران  واحد های صنعتی حاضر در جلسه نبود زیرساخت مناسب در شهرک ونواحی صنعتی شهرستان، گرانی مواد اولیه، مسائل بیمه ومالیات و قوانین سخت اداری از مهمترین مسائل و مشکلاتی بود که مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام / کد خبر18213

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار