پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مسوول دفتر نماینده مردم اردستان:

اطلاعاتمان در خصوص غدیر را بالا ببریم

حجت الاسلام حمید رضا توکلی زاده شامگاه سه شنبه در مراسم جشن دهه کرامت در مسجد النبی (ص) اردستان)گفت: بر همه جوانان ما واجب است که اطلاعاتمان در خصوص غدیر را بالا ببریم و با خواندن خطبه غدیر به عنوان یک بچه شیعه از حقانیت امام خویش دفاع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، مسوول دفتر نماینده مردم اردستان در مجلس اظهار کرد: امروز تمام دنیا بسیج شده اند تا این  شجره طیبه (غدیر) را از بین ببرند و نور تشیعی که امام وشهدا در این کشور روشن کردند از بین ببرندو با اهل مطالعه شدن در این زمینه می توانیم از این انحراف جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام حمید رضا توکلی زاده در مراسم جشن دهه کرامت در مسجد النبی (ص) اردستان)گفت: بر همه جوانان ما واجب است که اطلاعاتمان در خصوص غدیر را بالا ببریم و با خواندن خطبه غدیر به عنوان یک بچه شیعه از حقانیت  امام خویش دفاع کنیم.

وی افزود:  امامت شرط تحقق رسالت است همانطور که در آیه قرآن هم آمده امامت مقامش را  بالا برده است و بالاترین نعمت برای ما نعمت امامت ذکر شده ودر روز قیامت هم از نعمت امامت از انسان سوال می شود.

حجت الاسلام توکلی زاده تصریح کرد: روز قیامت هر قومی را با امامش می خوانند واگر کسانی بودند که امامشان زور و زر و قدرت بود  با آنها محشور خواهند شد ولی اگر حضرت علی و ائمه را امام خود قرار دادند  با اسم آنها خوانده خواهند شد.

مسوول دفتر نماینده مجلس با بیان اینکه آنهایی که مسیر را کج ومنحرف کردندشکاف عمیقی در جامعه مسلمین رقم زدندتصریح کرد: اگر این عمل را انجام نمی دادند سر امام حسین(ع) از بدن جدا نمی شد واگرامروز اختلاف و عقب افتادگی بین مسلمانان است به این خاطر است که راه آنها را از ولایت دور کرده اند.

وی بابیان اینکه اگر ما این جلسات و این سخنرانی ها  ومطالعه کردن ها را جهت دار نکنیم نمی توانیم درک درستی از امام داشته باشیم ولی اگر این درک را پیدا کنیم تابع ایشان خواهیم شدتصریح کرد: تا نشناسیم امام چه جایگاهی دارد منتظر ظهور او نخواهیم شد.

توکلی زاده گفت: در این فضای جامعه می بینید مفتیان مفت خور وهابی فتوی به مهدورالدم کردن  تشییع می دهند و می خواهند آن را از بین ببرند که این  وظیفه ماست وباید با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام / کد خبر18530

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار