جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

هجمه ای که دشمن بر غدیر دارداعتقادی وایمانی است

طباطبایی نژاد :بزرگترین نعمت خداوند همین نعمت ولایت است که فردای قیامت بیشترین سوال ما در مورد همین ولایت است وامروز واقعا این هجمه وجود دارد که در غدیر شبهه می اندازند وهجمه ای که دشمن دارد اعتقادی وایمانی است

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مهمترین پیام غدیردر واقع معرفی یک حقیقت است برای جامعه مومنین و آن حقیقت ولایت اهل وبیت پیغمبر واوصیای پیغمبروتداوم پیدا کردن ولایتی که از طرف خداوند متعال برای پیغمبر اکرم(ص)قرار داده شده بود.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت وگو با نگین کویر گفت: ولایت خداوند در روی زمین بعد از پیغمبر خاتمه پیدا نکرده وادامه پیدا می کند واین مهمترین پیام غدیر خم و عید غدیر است که اولین تجلی این ولایت بعد از پیامبر در وجود حضرت علی وبعد از ایشان در فرزندان معصومشان تا حضرت مهدی (ع) بوده است.

وی افزود: آن حقیقت ولایت و حقیقت ایمان بستگی به این ولایت دارد وبدون این حقیقت ولایت، ایمان اصلا معنی ندارد همانطور که خداوند درسوره نساء به پیامبرمی فرماید  اینها هیچ وقت ایمان واقعی نمیاورندمگر در جایی که اختلاف پیدا کنند وشما را حَکم قرار می دهند و حکم تو را با دل و جان می پذیرند و تسلیم امر تو باشند وتسلیم حقیقی همان ولایت پذیری است .

عضوکمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه پیام ولایت این است که بعد از رحلت پیغمبر ولایت برداشته نشده است تصریح کرد: ولایت استمرار پیدا کرده و توسط حضرت علی (ع)و همانطورولایت اهل وبیت پیامبردر زمان غیبت کبری هم حقیقت ولایت در غیبت است .

نماینده اردستان تاکید کرد: ولی وکالت این ولایت همان است که بر دوش علمای دین که مدبر هستند سپرده شده و این ولایت مومنین رها نشده وامروز هم ما در زمان غیبت حضرت مهدی تحت سرپرستی ولی امر مسلمین حضرت آیت اله امام خامنه ای هستیم  .

طباطبایی نژاد تصریح کرد: فلذا مهمترین پیام غدیر استمرار ولایت رسول الله در حقیقت امام است وتا امروزهم استمراردارد در وجود امام زمان ووکلای آن بزرگوار که وکلای عامشان باشند علما ودانشمندان و این ولایت را اجرا می کنند که از خداوند متعال می خواهیم توفیق ولایت پذیری را به همه ما عنایت فرماید.

وی گفت: بزرگترین نعمت خداوند همین نعمت ولایت است  که فردای قیامت بیشترین سوال ما در مورد همین ولایت است وامروز واقعا این هجمه وجود دارد که در غدیر شبهه می اندازند وهجمه ای که دشمن دارد اعتقادی وایمانی است

نماینده مردم اردستان  با بیان اینکه مابا تمسک به ولایت حضرت علی (ع) وبا پرورش دادن عشق و محبت این بزرگوار در دلمان وفرزندانمان باید مقابل این شبهات بایستیم تصریح کرد: غدیر یک توصیف خوبی است جهت معرفی حضرت علی(ع) ونقطه عطفی است تا درروز عید غدیربیشتر با آن جو وحال وهوای زمان پیامبر آشنا شویم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در نشر وانتشار وپیام غدیر بیشتر کوشا باشیم وجریان غدیر جریانی است که همه مسلمانان پذیرفته اند وشیعه وسنی قبول دارند که این جریان اتفاق افتاده است وحتی کلماتی را که هم نقل می کنند بسیار نزدیک به هم است افزود: منتها برادران اهل سنت نتوانسته اند تحلیل درستی  انجام دهند وآن حال وهوارا درک کنند وباور کرده اند آن معنایی که منظور پیامبر بوده یک پیام سطحی است.

انتهای پیام / کد خبر18589

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار