شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان:

بحث نشاط اجتماعی باید عملیاتی شود

غیور گفت: باید بستر را برای جوان مهیا کنیم وبعد از آنها انتظار داشته باشیم و یک تغییر رفتار را در وجود آنها مشاهده کنیم واین دغدغه به طور جدی از سوی والدین نیزمطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرماندار اردستان اظهار کرد: به طور کلی آنچه که مشخص است بر اساس اعلام آمار و ارقامی که ارائه می شود بحث در معرض خطر بودن قشر نوجوان وجوان جامعه است که بایستی بیشتر از اقشار دیگر جامعه مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا غیوردرجلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدردر فرمانداری گفت: این معرض در خطر بودن می تواند هم در زندگی شخصی وهم اداری ما نقش داشته باشد.

وی افزود: باتوجه به شرایط خاص جامعه وشهری که در آن زندگی می کنیم می طلبد  که در برنامه ریزی و پیشبرد برنامه های خاص  ویژه نوجوانان وجوانان تمام دستگاه های شهرستان یک توجه کافی وعنایت ویژه ای انجام دهند.

غیور تصریح کرد: افسردگی، اضطراب، پرخاشگری وعدم اعتماد به نفس وسایر معظلات روحی و روانی که در بین جوانان ونوجوانان شایع است  می توان با برنامه های اجتماعی به درمان آن مبادرت کرد.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه در بعضی از بخشها محرومیت هایی وجود دارد وبایستی به آن اذعان کنیم ولی از همین پتانسیل هم نمی توانیم به خوبی بهره ببریم وحضور جوانان در برنامه های اجتماعی کمتر شده تصریح کرد: در برگزاری برنامه ها غفلت شده و از نظر شرایط روحی وروانی، این قشر بیشتر خلوت را انتخاب کرده اند وباعث افزایش اعتیاد شده است.

وی  گفت: باید با برگزاری برنامه های اجتماعی وعمومی تلاش مضاعف داشته باشیم واز هر فرصتی استفاده کنیم وانتظارم از اداره ورزش وجوانان شهرستان این است که مسابقات و برنامه های همگانی را در دستور کار قرار دهد و ترغیب نماید تا جوان ها در آن شرکت کنند.

این مسوول افزود: باید بستر را برای جوان مهیا کنیم وبعد از آنها انتظار داشته باشیم و یک تغییر رفتار را در وجود آنها مشاهده کنیم واین دغدغه به طور جدی از سوی والدین نیزمطرح شده است.

غیور با بیان اینکه بحث نشاط اجتماعی را باید عملیاتی کنیم وببینیم آیا جامعه ای که در آن زندگی می کنیم آن راشاد می بینیم وآیا این نشاط بودن لمس می شود هر چند به موارد مهمتری ارتباط دارد ولی بخشی از آن نیازمند این است که کمک کنیم که وضعیت جامعه مان تغییر کندو به سمت وسوی شادابی هدایت کنیم.

فرماندار شهرستان اردستان تاکید کرد: مامتاسفانه بعضی مواقع ملاک هایمان به سمت وسوی می رود ومسئله دیگراینکه هر چه به سمت جلو می رویم علارغم برنامه ریزی هاکه انجام شده برنامه های مبارزه ای که در مواد مخدر انجام میشود کمتر نشده بلکه بیشتر شده وباید برنامه های اطلاع رسانی وآموزشی را جایگزین کرد.

انتهای پیام / کد خبر18591

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار