جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
استاد حوزه ودانشگاه:

در اتاق فکر دشمن می خواهندتاریخ را ورق بزنند

اراکی با تاکید بر اینکه در اتاق فکر دشمن می خواهند تاریخ را ورق بزنند وابابکر وابابکرها را جایگزین امامت کنند وبدعت در دین ایجاد کنندتصریح کرد: الان داعشی ها، تکفیری ها، سلفی ها، وهابی ها، همه وهمه همان افکار شیطانی را دارند که تاریخ را ورق بزنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، استاد حوزه ودانشگاه وعضو جامعه مبلغان کشور اظهار کرد: غدیر روز شناخت است روز حق شناسی وباطل شناسی است و روز نشاط، روز اتمام نعمت الهی، و روز عشق به امام ورسول است، غدیر روزی است که انسان می تواند به وسیله آن در دینش دیندار باشد وعاقبت به خیر شود.

حجت الاسلام محمدحسین صابری اراکی شامگاه سه شنبه در حسینیه ابوالفضل اردستان بمناسبت شام عید غدیر گفت: این واقعه بزرگ برای همه مسلمانان است واگر امروز قرآن بقا دارد ومسجد وجمعه وجماعت است همه مدیون ومرهون این عنایت رب العالمین در سرزمین غدیرخم با معرفی کردن علی(ع) به عنوان وصی بلافصل حضرت رسول است.

وی افزود: امروز روزگاری است وعصری است که باید دشمن شناسی ودوست شناسی داشت ودر فروع دین می گویند تولی وتبری یعنی دوست بود ند با دوستان خدا ودشمن بودند با دشمنان خدا ویک انسان مومن ومتدین باید هم ولایت داشته باشد هم برائت و دافعه وجاذبه علی(ع) به همین منظور است.

حجت الاسلام صابری اراکی با بیان اینکه عملکرد ما باید قرآنی باشدتصریح کرد: امروز مردم عملکرد دوست ودشمن را می بینندو اگر دوست شناس ودشمن شناس باشند متوجه می شوند حرکات مذبوحانه را وحرکات های مرموزانه وحرکت هایی که طبل دشمن را به صدا در می آورد.

عضو جامعه مبلغان کشورگفت: امروزعصر بصیرت است و وقتی که مقام معظم رهبری مکرر در مکرر صحبت از بصیرت فرهنگی و  بصیرت اجتماعی وسیاسی می کنند ودر رأس آن دوست شناسی است یعنی هر کسی که دوست شناس باشد می داند که دوستی بهتر از خداوند پیدا نمی شود.

این خطیب کشوری تصریح کرد: در آستانه گرامی داشت وبزرگداشت هشت سال دفاع مقدس قرار داریم اینگونه جلسات باید به فرصتهای خوب تبدیل شود ونام رزمنده وشهید وجانباز وشهدای هشت سالدفاع مقدس، دانشمندان هسته ای، شهدای غواص و تا شهدای مدافع حرم توسط منبری ها وکسانی که میکروفن بدست می گیرند قدر دانی وحق شناسی شود.

وی با بیان اینکه اگر ما در کربلای ایران خانواده چهار شهید و بیشتر داشتیم می بینیم شهدای مدافع حرم برای نسل چهارم ما که آن هشت سال را یادشان نمی آید دوبرادر شهید داریم وآن تاریخ دلاورمردان ایران اسلامی تکرار می شودتصریح کرد: این کلام جان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است که فرمود فرزندان من در گهواره هستند نه در قبل از ۵۷بوده است وبس بلکه  در سال ۷۵هم بوده اند وخود را نشان می دهند.

صابری اراکی بیان کرد: نسبت به انقلابمان دوست کیست، دشمن کیست، چرا یک عده ای را در رفراندوم اسامیشان را بالا می برند بارها بلندورسا روی منبر گفته ام  از اینکه اسامی در (بی بی سی) واستودیوهای لوسانجلس گفته می شود که به این ها رأی بدهید یعنی اینان ارزشی هستند، ولایی هستند، ضد تروریستندپس چرا دشمن برایشان کف می زنداینجاست که ملت هوشیار باشند.

استاد حوزه ودانشگاه وعضو جامعه مبلغان کشور با بیان اینکه  افرادی حقوق های ۲۷۰میلیون تومانی می گیرند بعد سخنگوی دولت می گوید اینها ذخایر انقلابند تصریح کرد: حقوق نجومی یا ذخایر انقلاب کدام مگر این نیست که ذخایر انقلاب شهیدان رجایی وباهنر و ..هستند وکسانی که قبل از انقلاب شکنجه شدندوبعد از انقلاب هم در سنگر آرمان های امام ومقام معظم رهبری سکان داری کرده اند.

وی افزود عده ای با الفاظ بازی می کنند ودختر طرف که نماینده مجلس هم هست می گوید پدر من حقش را از این سفره انقلاب برداشته است تصریح کرد: اما من روی سخنم به این دختر است سفره انقلاب کسی از آن پول نفت وحقوق نجومی واملاک نجومی واملاک شهرداری بر نمی دارد، سفره انقلاب را از آن چیزی برنمی داریم بلکه بایددر آن چیزی گذاشت مثل حسین فهمیده  وبدن پر از ترکش وچشمان از دست داده و یتیمی فرزندان شهدا و…زینت این سفره انقلاب است.

اراکی با تاکید بر اینکه در اتاق فکر دشمن می خواهند تاریخ را ورق بزنند وابابکر وابابکرها را جایگزین امامت کنند وبدعت در دین ایجاد کنندتصریح کرد: الان داعشی ها، تکفیری ها، سلفی ها، وهابی ها، همه وهمه  همان افکار شیطانی را دارند که تاریخ را ورق بزنند.

انتهای پیام / کد خبر18662

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار