جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان

شهادت طلبی هشت سال دفاع مقدس راقدر بدانیم

فرماندار اردستان گفت: حال که در تاریخ روزشمار انقلاب این مناسبت قرار داده شده باید نهایت استفاده رااز آن داشته باشیم ورشادتها وشهادت طلبی ها را زنده کنیم و آن دوران را برای نوجوانان وجوانان خود بازنگری ویادآورباشیم وآن را قدر بدانیم.

به گزارش پایکاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرمانداراردستان اظهار کرد:  این هفته  یاد آور رشادتها وجانفشانی های زیادی است که در طول تاریخ انقلاب ویاد وخاطره همه یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس ماندگار است.

علیرضا غیور ظهرامروز درجلسه شورای اداری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل سپاه اردستان برگزار شد گفت: دفاع مقدس گنجینه ای است از پایمردی و جانفشانی ها وافرادی که با سلحشوری عاشقانه لبیک گفتند به پیر مرادشان حضرت امام خمینی(ره)که همه را دعوت به جهاد کرده بود.

وی افزود: رزمندگان با دردست گرفتن سلاح ایمان تمام برنامه ها وافکاری که در آن ایام برای کشورمان وبرای نظاممان تعیین کرده بودند را باطل کردند وبرای همیشه به دشمنان نظام جمهوری اسلامی یاد دادند که این مردم واین سرزمین وآب وخاک با دیگر کشورهای دنیا فرق می کند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: باید همواره در تلاش باشیم وهیچ وقت فراموش نکنیم آن دوران وآن ارزشهایی که در آن مقطع در راه خدا به جهاد پرداختند.

رئیس شورای اداری شهرستان تاکید کرد: حال که در تاریخ روزشمار انقلاب این مناسبت قرار داده شده باید نهایت استفاده رااز آن داشته باشیم ورشادتها وشهادت طلبی ها را زنده کنیم و آن دوران را برای نوجوانان وجوانان خود بازنگری ویادآورباشیم وآن را قدر بدانیم.

علیرضا غیور گفت: همواره ایثار وگذشت شهیدانی که از بهترین سرمایه وجودی خود گذشتند تا امروز من وشما در این ایام با آرامش وبا امنیت زندگی کنیم یا در مسندی قرار بگیریم فراموش نکنیم وبدانیم که واقعا مدیون شهدا هستیم وپیش خود محاسبه ای داشته باشیم که آنها چه کردند وما چه می کنیم.

img_3293

انتهای پیام / کد خبر18668

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار