پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

برجام به گفته دست اندرکارانش هیچ پیشرفتی نداشته است

دهشیری گفت: دست اندرکاران برجام و گروه پنج +یک کم وبیش اعتراف کردند که در این برجام پیشرفتی وجود نداشته است وباعث کند ی همه این مسائل آمریکاست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، امام جمعه اردستان اظهار کرد: آیا این عدالت است که پلیس آمریکا یک سیاه پوست را بکشد بعد هم توسط  مسوولان وسرانشان تبرئه شود.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع گفت: دراکثر اوقات وقتی کشوری را از حیث تمدن مثال می زنند می گویند آمریکا متمدن است پس چرا آنها در این زمینه وکشتن افراد و نژادهای مختلف بویی از تمدن نبرده اند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه در دین اسلام پیامبرآمد تا جرم، جنایت و کشتن فرزند دختر که باعث مباحات شده بود را از بین ببرد ومردم را به راه مستقیم بکشاندتصریح کرد: ولی می بینیم که دشمنان اسلام کشتن انسان ها برایشان یک امر عادی شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص  مسئله پیش آمده در خصوص انتخابات۹۶گفت: مقام معظم رهبری این مسئله را تبیین کردند وموردی که داشت تبدیل به یک معضلی در جامعه می شد از وقوع آن جلوگیری کردند.

دهشیری با اشاره به  فرارسیدن ماه محرم تصریح کرد: ماه محرم که می رسد دلها راغم می گیردومحرم یادآور فداکاری سرباز بزرگ اسلام حضرت سیدالشهدا ویاران باوفایش بوده ودر واقع محرم ماه شور وشعور و بصیرت است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه ما باید ماه محرم را به شکلی جهت بدهیم که ائمه بزرگوار می خواهند نه به شکلی که خودمان می خواهیم تصریح کرد: بایددر عزاداری هایمان خلوص داشته باشیم وخودنمایی وریا را کنار گذاشته ویادمان باشد که رفتار واعمالمان مورد توجه امام زمان(ع) خواهد بود.

حجت الاسلام دهشیری با توجه به هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی منشأ خیر و برکات وثمراتی بوده وهست وکار اصلی آنها با توجه به سخنان مقام معظم رهبری امنیت آفرینی است و ما در این فضایی که امنیت دارد نفس می کشیم ودر کمال آرامش زندگی می کنیم که همه این برکات  معلول نیروهای امنیتی وانتظامی است.

وی همچنین نیروی انتظامی را از جنس مردم دانست وگفت: باید آن ها را کمک کرد و نیروی انتظامی مردم را پلیس خود می دانند تا نقاط ضعف و قوت خود را تبدیل به احسن کنند.

دهشیری تصریح کرد: دست اندرکاران برجام و گروه پنج  +یک کم وبیش اعتراف کردند  که در این برجام پیشرفتی وجود نداشته است وباعث کند ی همه این مسائل آمریکاست.

امام جمعه اردستان در خصوص روز سالمند و همچنین به درک واصل شدن رئیس  جمهور اسبق رژیم جعلی اسرائیل مطالبی را بیان کردند.

سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه اردستان فرمانده نیروی انتظامی اردستان سرهنگ مهرانفر بودند.

سخنران بین الصلاطین حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرآران وبیدگل بودند.

انتهای پیام / کد خبر18765

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار