جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
استاندار اصفهان:

یکی از اولویت های شهرستان جاده اردستان به اصفهان است

استاندار اصفهان اظهار کرد: معادن و صنایع ومشکلاتی که در این ارتباط می باشد عبارت است از مشکلاتی آب مثل آب شرب وآب روستاها ودیگری بحث جاده ها مخصوصا جاده اردستان به اصفهان ومسائل مربوط به ورزش و مخصوصا زمین چمن ورزشگاه ۱۷شهریور اردستان که در جلسه بحث شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، استاندار اصفهان اظهار کرد: معادن و صنایع ومشکلاتی که در این ارتباط می باشد عبارت است از مشکلاتی آب مثل آب شرب  وآب روستاها  ودیگری بحث جاده ها مخصوصا جاده اردستان به اصفهان  ومسائل مربوط به ورزش و مخصوصا زمین چمن ورزشگاه ۱۷شهریور اردستان که در جلسه بحث شد.

زرگرپوردرجلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در دانشگاه آزاد اردستان که هم اکنون ادامه دارد گفت: نماینده و فرماندار اردستان در این ارتباط مشکلات را گفتند و مدیران کل  صنایع  ورزش و آب در این زمینه توضیحاتی را ارئه دادندو به جمع بندی هایی رسیدند که استانداری هم قول پیگیری می دهد.

زرگر پور افزود: آن چه که اهمیت دارد قرار است جاده کمشجه  اصفهان به اردستان  انشاالله تا دهه فجر امسال ۲۳کیلومتر آن  زیربار برود  وکل آن هم تا پایان سال ۹۶ به نتیجه برسد واین مشکل اساسی نتیجه خواهد داد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: درخصوص معادن فلزی  و توسعه آن در منطقه اردستان هم تصمیماتی گرفته شد  ومشکلاتی که چند کارخانه بزرگ اردستان شاهد آن هستند  قرار شد تا در استان جلسه ای برای این موضوع برگزار کنند و دستگاه های خدماتی برق، منابع طبیعی، آب و گازجمع شوند واین مشکل صنایع تولیدی اردستان را برطرف کنند.

زرگرپور در خصوص  آب هم تصریح کرد: هر چه زودتر خط نطنز را  تکمیل خواهیم کردو خط دوم  انتقال آب به اردستان هم  به بهره برداری برسد وتصور می کنم  این جلسه می تواند بسیار مفید وموثر باشد که با حضور نمایندگان محترم تشکیل می شود وحمایت کامل نمایندگان را داریم و روی سه تا چهار موضوع خاص تا آخر جلسه امروز بحث می شود  که اولویت شهرستان است .

استاندار ونمایندگان استان قبل از شروع جلسه با حضور بر سر قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد با آنها تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام / کد خبر18879

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار