پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

گلایه امام جمعه اردستان از مسوولان آموزش وپرورش بمناسبت هفته اولیا ومربیان

امام جمعه اردستان گفت: ۲۴مهر روز پیوند اولیا و مربیان است وهر چند که ما دو سه سالی است گزارش خاصی از مسوولان مربوطه دریافت نمی کنیم که در این ارتباط چه انتظاری است وما چه بگوییم ولی به عنوان وظیفه عرض می کنیم که اگر بخواهیم مدارس موفقی داشته باشیم باید ما به عنوان اولیا با مربیانی پلی بزنیم تا نسلی نو را بسازیم و دشمن نتواند در آنها رخنه کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، امام جمعه اردستان اظهار کرد: با توجه به هفته انجمن اولیاء ومربیان ما از مسوولان این امر تا کنون گزارشی دریافت نکرده ایم.

حجت الاسلام حسن دهشیری  امروز ظهردر مسجد جامع اردستان در خطبه های نماز جمعه گفت: ۲۴مهر روز پیوند اولیا و مربیان است  وهر چند که ما دو سه سالی است  گزارش خاصی از مسوولان مربوطه دریافت نمی کنیم  که در این ارتباط  چه انتظاری است وما چه بگوییم ولی به عنوان وظیفه عرض می کنیم  که اگر بخواهیم مدارس موفقی داشته باشیم باید ما به عنوان اولیا  با مربیانی پلی بزنیم تا نسلی نو را بسازیم و دشمن نتواند در آنها رخنه کند.

وی افزود: امسال شاهد عاشورایی بودیم  بزرگ، پرشور، هدفمند وبا حضور انبوه عزاداران در منطقه، استان، شهر ودر چندین کشور در سطح دنیا نیز به عزاداری پرداختند و در دل کفرراهپیمایی به شکل سینه زنی تشکیل دادند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه این نیست چیزی چون عظمت حسین بن علی  که روز به روز بر عظمتش افزوده می شود تصریح کرد: حسین علیه السلام چراغی شگفت انگیزی است که هر چه این باد بیشتر می وزد فروزانتر می شود.

دهشیری با بیان اینکه دشمن از خانم هایی که با بچه هایشان به همایش شیرخوارگان حسینی(ع) آمده بودند دشمن آن ها را به بمب هسته ای تعبیر کردند وتصریح کردند: دشمن معتقد است اینها از الان  شهادت طلبی را به فرزندانشان انتقال می دهند واین حرف کمی نیست.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: امام ما گفت  این محرم وصفر است که اسلام را نگه داشته است  چون امام حسین ضامن بقای اسلام شد کسی هم که در این مسیر حرکت می کند مورد توجه خواهد بود.

وی ازمسائل وخرافاتی که آبروی شیعه را می بردانتقاد کرد و گفت:  مادر شهرستان اینگونه موارد را نداشتیم و از همین تریبون از همه دستجات و نیروهای انتظامی و هیئت امنا تشکر می کنیم که باعث شدند  تا این مراسم عزاداری بدون مشکل در سطح کشور برگزار شود.

خطیب جمعه اردستان  گفت: پیشنهاد می شود معروف بزرگی که از این عزاداریها می گیریم این است که  شور حسینی بالاست  اما کمی  برنامه ریزی  شود این شور با شعور حسینی توأم شود تا عزاداری های ما خالی از آیات وروایت قرآن و ائمه نباشد.

دهشیری در ادامه خطبه درخصوص  هفته بهداشت وروان، روز تربیت بدنی و ورزش  نیز مطالبی را ارائه نمود.

انتهای پیام / کد خبر18967

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار