جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

شرایط مقام معظم رهبری درخصوص i p c باید عملی شود

سالک گفت: باید شرایطی را که مقام معظم رهبری برای ipc فرمودندعملی شود و منظور همان ۱۵شرط معظم له است واگر رعایت نشود اصلا اعتباری ندارد واین مسئله مهمی است که باید به آن توجه کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قراردادهایipc( آی. پی. سی)تکمیل شده قراردادهای بیع متقابل است والبته شرایطی را در آن گذاشته اند ومجموعا این قرارداد مشکلاتی داشت که  سه بار در دولت روی آن بحث شده  وحدود ۱۳۰اشکال داشته  و۱۹بندهم مقام معظم رهبری اعلام کردند .

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شما از این موارد متوجه خواهید شد که این چه قرارداد خطرناکی بوده است وسی سال نفت ما را می دادند به بیگانه که با فشارهایی  که آمده این میزان بین ۱۰تا ۱۵ سال شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد؛ باید شرایطی را که مقام معظم رهبری برای ipc فرمودند عملی شود و منظور همان ۱۵شرط معظم له است واگر رعایت نشود اصلا اعتباری ندارد واین مسئله  مهمی است  که باید به آن توجه کرد.

سالک تصریح کرد: ما مخالفیم که سلطه بیگانه ازهرطریقی تحقق پیدا کند واین خلاف قانون اساسی بوده فلذا مسوولان باید حواسشان جمع باشد که در این مورد خلاف قانون اساسی انجام نشود.

وی با بیان اینکه آمریکا از طریق عناصر سیاسی خود اعتراف کرده ما باید ایران را از طریق قراردادها مهار کنیم تصریح کرد: از این طریق در حال حاضر قراردادm p t را برای کنترل هسته ای در نظر گرفته اند که شاهد بسته شدن سانتریفیوژها هستیم.

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  قرارداد کنترل موشکی  وقرارداد کنترل مال واموال  ونقل و انتقالات مالی مثل fatfکه ۴۱ الزام دارد را برای ما طراحی کرده اند تصریح کرد: در کنار آن  قرارداد تجارت جهانی وقراردادهای جنگ روانی وفرهنگی علیه مقدسات جمهوری اسلامی نیز دیده شده است.

سالک تاکید کرد: از قراردادهای دیگری که جهت مهار ایران در نظر گرفته اند قرارداد دیپلماسی است که با ورود عناصری از سازمان سیا مثل گودمن یهودی صهیونیسم وقرارداد تراریخته  که این یک قرارداد راکفلری صهیونیستی است وبسیار خطرناک است که باید جلوی آن ها گرفته شود.

انتهای پیام / کد خبر18998

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار