جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده سپاه اردستان:

اقدامات عربستان در یمن باعث شرم همه نهادهای عدالت خواه شده است

فخرل گفت: کشتاری که عربستان سعودی در یمن به راه انداخته سکوت مجامع بین المللی از این رفتارباعث شرم همه نهادهای عدالت خواه وآزاد اندیش شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان اظهار کرد: کشتاری که عربستان سعودی در یمن به راه انداخته سکوت مجامع بین المللی از این رفتارباعث شرم همه نهادهای عدالت خواه وآزاد اندیش شده است.

سرهنگ حسن فخرل درنشست خبری شامگاه یکشنبه در محل سپاه اردستان گفت: باید با دعوت از آزاداندیشان جهان نسبت به این جنایات عربستان در خصوص مردم یمن بازنگری کنند وببینند آن هایی که دم از اسلام می زنند چه تحریفی را در خصوص اسلام انجام می دهند.

وی افزود از هشتم آبان ماه هفته دانش آموزی با شهادت شهید فهمیده شروع شده و ضمن برگزاری برنامه های متنوعی همچون راهیان نور و غبار روبی گلزار شهدای دانش آموز تصریح کرد: این برنامه ها با مراسم راهپیمایی واستکبارستیزی در سیزده آبان ماه به پایان خواهد رسید.

فخرل با بیان اینکه برنامه ای که در این هفته برگزار می شود رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان است که از سیزده آبان ماه درمحل عمومی رزمایش اردوگاه قدس برگزار می شودتصریح کرد: در این رزمایش اول از همه امنیت کشوروآمادگی رزم نیروهای بسیجی وتوان نظامی خودمان را به نمایش می گذاریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان تصریح کرد: این رزمایش با موفقیت کامل وبا حضور تمامی بسیجیان از سه گردان بیت المقدس شهرهای اردستان، زواره و مهاباد برگزار می شود وبه مدت ۳۶ساعت به طول می انجامد.

وی با بیان اینکه در این رزمایش ماموریت های مختلفی را تمرین خواهیم کردتصریح کرد: تمام بسیجیان باهمت مضاعف وبا توان کافی وآمادگی از قبل وبا اشتیاق شرکت می کنند وشروع رزمایش آن ها با شرکت درمراسم استکبار ستیزی سیزده آبان خواهدبود.

فخرل با بیان اینکه در این رزمایش برنامه هایی هم چون دفاع از کوی وبرزن، عملیات تأخیری، دفاع دور تا دور وعملیات باز پس گیری انجام می شود تصریح کرد: امنیت عمومی منطقه وحضور آماده نیروهای بسیجی در منطقه این نقطه امید را برای همه دوست دا ران نظام وانقلاب ودوست دارانی که در کشور ما هستند می دهد که بسیجیان ما با تمام توان آماده حضور در هر برنامه ای هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان همچنین از اجرای بیش از یکصد برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: برنامه های هفته بسیج هم از ۳۰آبان ماه تا ششم اذر ماه برگزار خواهد شد که برنامه ها توسط حوزه ها و ناحیه مقاومت برگزار می شود.

انتهای پیام / کد خبر19162

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار