جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم شهرستان اردستان:

امروز خطر نفوذ فرهنگی از هر نفوذی بدتر و خطرناکتر است

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس اظهارکرد: باید نفوذ فرهنگی را رصد کنیم و نگذاریم دشمن در فرهنگ ما رسوخ کند که امروز خطر نفوذ فرهنگی از هر نفوذی بدتر و خطرناکتر است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس اظهارکرد: باید نفوذ فرهنگی را رصد کنیم و نگذاریم دشمن در فرهنگ ما رسوخ کند که امروز خطر نفوذ فرهنگی از هر نفوذی بدتر و خطرناکتر است.

حجت الاسلام و المسلمین سید صادق طباطائی نژاد در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در اردستان گفت: امروز هشدار رهبری در خصوص نفوذ است و باید دیدها و هوش ها بیشتر شود.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس با بیان اینکه امروز در اولویت نفوذ دشمن نفوذ فرهنگی بویسله همین وسایل ارتباطی که در دست همه ما وجود دارد می باشند افزود: دشمن رصد می کند و فرهنگ ما را هدف قرار داده و ما باید مواظب این نفوذ فرهنگی باشیم.

طباطبائی نژاد با بیان اینکه باید نفوذ سیاسی دشمن را رصد کنیم خاطرنشان کرد: باید مواظب بود سیاست ما را آمیخته با سیاست تساهل و تسامح نکنند.

وی با بیان اینکه اگر امروز رهبری می فرمایند اقتصاد مقاومتی معنایش این است که نگذاریم دشمن در اقتصاد ما نفوذ کند افزود: در صورت نفوذ دشمن در اقتصاد انجایی که بتوانند بر ما لطمه می زنند و اقتصاد ما را دچار چالش خواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر غفلت کنیم و اقتصاد خودمان را به دست دشمن بدهیم آنجایی که بزنگاه است و میخواهیم روی مواضع خودمان بایستیم دشمن اقتصاد ما را دچار چالش می کند و ما انوقت مجبوریم از آرمان های خود کوتاه بیائیم اضافه کرد: نفوذ در همه عرصه ها است و از قدیم بوده و قران کریم آیات متعددی از نفوذ به معنای نفاق دارد.

انتهای پیام / کد خبر19253

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار