یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

مسوولان سخنان مقام معظم رهبری را در برنامه ریزی ها سرلوحه خود قرار دهند

دهشیری گفت: بعضی ها همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند می گویند امام راحل تمایل داشت تا با آمریکا آشتی کند ویا اینکه نفرتی که ما از آمریکا داریم اشتباه بوده است واز مسوولان می خواهم تا سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه ریزی خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، امام جمعه اردستان اظهار کرد: بعضی ها همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند می گویند امام راحل تمایل داشت تا با آمریکا آشتی کند ویا اینکه نفرتی که ما از آمریکا داریم اشتباه بوده است واز مسوولان می خواهم تا سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه ریزی خود قرار دهند.

حجت الاسلام حسن دهشیری امروز در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع گفت: کسانی که دم از رابطه با آمریکا می زنند  مگر نمی بینند که آمریکا خود مشکل اقتصادی داردیا در بحث سیاسی دو نامزد دموکرات وجمهوری خواه به جان هم افتاده و مشکلات آمریکا را برای همه بیان می کنند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی  آمریکا می گویند بوجود آورنده داعش همین رئیس جمهور فعلی است واینکه این صحبتها از زبان خود دشمن بیان می شود نشان از ضعف واختلاف بین آنها است  ودشمنی که مجددا تحریم ها علیه ایران را تمدید کرد اصلا مورد اعتماد نیست.

خطیب جمعه ارستان با بیان اینکه  دو سال ونیم است که از کرسی رئیس جمهوری لبنان می گذشت ودوگروه با یکدیگر رقابت داشتند تصریح کرد: یکی حزب الله که ایران را پشتیبان خود می دانست وگروهی دیگر که عربستان و دست اندرکاران بیگانه را پشتیبان خود قرار داده بودند بنام ۱۴مارسی ها  که با توکل به خدا گروه حزب الله پیروز شدند واین شکستی بزرگ برای عربستان ومتحدانش در منطقه شد.

دهشیری با اشاره به هفته فرهنگ عمومی در کشور اشاره کرد وگفت: فرهنگ عمومی در سال ۸۸ درتقویم کشور به ثبت رسید که عملا کار آن رصد مسائل فرهنگی در جامعه  ورشد دادن آن ها است که هرچند مسائل فرهنگی زود بازده نیست وبا جلساتی هم که در شهرستان گرفته شده به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود.

هرکه فرهنگ نافذتری داشته باشد برتر است وهمین است که دشمن در حال نفوذ فرهنگی است تا فرهنگ خود را تلقین کند که امیدوارم با دعای خیرمتدینین فرهنگ اسلامی ما روز به روز بهتر وعملیاتی شود.

انتهای پیام / کد خبر19262

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار