سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
مسئول تربیت وآموزش سپاه اردستان:

با خواندن زیارت عاشورا باید زاویه دیدها عوض شود

مسئول تربیت وآموزش سپاه اردستان اظهار کرد: فرازهایی که در زیارت عاشورا می خوانیم وبه دنبال آن هستیم همان زاویه دید است که باید در ما تغییرکند.

به گزارش صبح اردستان، مسئول تربیت وآموزش سپاه اردستان اظهار کرد: فرازهایی که در زیارت عاشورا می خوانیم وبه دنبال آن هستیم همان زاویه دید است که باید در ما تغییرکند.

حجت الاسلام محمد دهشیری صبح امروز در جمع عزاداران حسینی در بسیج امام علی علیه السلام گفت: یعنی آن که افضل اهل وبیت یعنی سید الشهدا هست شاهرگ قلب خود را برای اسلام دادتا زاویه دید ها را عوض کند.

وی افزود: دنیایی که امروزه در آن زندگی می کنیم مملو از کچروی ها وانحرافات ونادانی ها است   وما زیارت عاشورارا می خوانیم ولی آن چیزی که باید تغییر کند همان زاویه دید است.

دهشیری با بیان اینکه امام حسین هم آمدند این زاویه دید را تغییر دهند واین که زاویه دید به کجا متوسل شودکه آن عبودیت خداوند است تصریح کرد: امام حسین بنده خالص خدا بود وهر که کار خود را خالص کند دنیا نمی تواند در برابرش ایستادگی کند.

مسئول تربیت وآموزش سپاه اردستان بیان کرد: امام حسین جان خود را داد تا بشریت که در کجروی قرار گرفته بودند در راه راست قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه کشتی امام حسین کشتی معرفت است وباید همه سوار شوندتصریح کرد: ولی متاسفانه بعضی به این کشتی چسبیده اند و فکر میکنند نجات پیدا کرده اند.

دهشیری گفت: یک سری دارند به نام دین  فعالیتهای ضد دینی می کنند که هرچقدر مقام معظم رهبری می گوید نکنید زیرا رهبری آن زاویه دید را می بیند می گوید وحدت را حفظ کنیدولی هر کسی نمی تواند در این کشتی سوار شود چون راه غفلت ونفهمی را در پیش گرفته وفقط به این کشتی چسبیده اند  که راه نجاتی  ندارند چون معرفت وشناخت ندارند.

انتهای پیام / کد خبر19663

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار