جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
بمناسبت هفته فرهنگی/

هفته فرهنگی شهرستان اردستان برگزار می کند

رئیس اداره ارشادودبیر هفته فرهنگی شهرستان اردستان گفت: هفته فرهنگی شهرستان اردستان از هفتم آذر بمدت یک هفته در شهرستان اردستان اجرا می شود.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره ارشادودبیر هفته فرهنگی شهرستان اردستان اظهار کرد: هفته فرهنگی شهرستان اردستان از هفتم آذر بمدت یک هفته در شهرستان اردستان اجرا می شود.

 فضل الله بصیرت در گفت وگو با خبرنگاران گفت: برنامه های این هفته با افتتاح نمایشگاه کتاب در محل سالن وحدت شهر اردستان آغاز می شود.

 وی افزود: در این هفته ضمن اجرای همایش تجلیل از خیرین وخادمین وقف گردهمایی هیئات مذهبی نیز انجام خواهد شد.

 بصیرت با بیان اینکه قرار دادن هفته فرهنگی در این زمان بمناسبت شهادت شهید مدرس بوده تصریح کرد: همایش بزرگداشت این شهید والا مقام وشهدای روحانی شهرستان برگزار خواهد شد.

 دبیر هفته فرهنگی شهرستان با بیان اینکه در این هفته  ازخادمان فرهنگ مکتوب شهرستان تجلیل به عمل خواهد آمدتصریح کرد: همزمان در این زمان از حافظان وخادمان میراث فرهنگی وصنایع دستی  تجلیل ونمایشگاه دستاوردها وصنایع دستی شهرستان هم افتتاح خواهد شد.

 وی از آحاد مردم شهرستان، ائمه جمعه وجماعات، مسئولان واصحاب رسانه خواست تا در جهت معرفی آثار فرهنگی و شرکت در مراسم های این هفته نقطه نظرات خود را جهت بهتر برگزاری مراسم اعلام نمایند.

انتهای پیام / کد خبر19743

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار