یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسیج برگرفته از مکتب عاشوراست

امام جمعه شهر زواره گفت: بسیج برگرفته از مکتب عاشوراست و ملت به پشتوانه بسیج است که دست رد به سینه ابرقدرت‌ها می‌زند.

asgari

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اطلاع رسانی شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله عسگری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در سالن بارگاه ملکوتی امامزاده یحیی علیه‌السلام با بیان اینکه ۷ آذرماه به عنوان روز نیروی دریایی نامگذاری شده است، اظهار کرد: در این روز ناوچه پیکان با ایستادگی در مقابل دشمن حماسه خلق کرد و نیروی دریایی همیشه حافظ مرزهای آبی ایران بوده است.

وی با بیان اینکه ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۵۸ به فرمان امام راحل است، افزود: امروز هر چه که داریم به برکت بسیج است.

امام جمعه زواره با بیان اینکه انقلاب مرهون خدمات بسیج است، تصریح کرد: بسیج در دوره‌های مختلف ارزش‌های بسیاری را برای نظام و کشور خلق کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج یعنی هسته‌ای از توده‌های مردم که همه چیز آنها وصل به خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: بسیج مکتب شاهدان و گمنامان است.

عسگری با بیان اینکه امروز بسیج در میدان نبرد دیپلماسی هم حضور دارد، ادامه داد: صفا، اخلاص، ایمان، ولایت مداری، تعهد، بصیرت و اگاهی و عقیده به راه و هدف از ویژگی‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج برگرفته از مکتب عاشوراست و ملت به پشتوانه بسیج است که دست رد به سینه ابرقدرت‌ها می‌زند، افزود: دشمنان به دنبال تضعیف مقاومت هستند.

امام جمعه زواره ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان تاکید کرد: هدف از اینگونه اقدامات برهم زدن وحدت ملی در لبنان و ایجاد تفرقه بین امت اسلامی است.

انتهای پیام / کد خبر1987

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار