جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است/تصاویر نماز جمعه

وی افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند وحدت را حفظ کنید و مطمئن باشید اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید زیرا آن در سراشیبی سقوط قرار گرفته و به زودی جهانی خالی از اسرائیل را شاهد خواهیم بود.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه این شهر اظهار کرد: به برکت خون شهیدان اسرائیل  در مسیر سراشیبی سقوط قرار گرفته و به گفته مقام معظم رهبری اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید.

حجت الاسلام دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هر زمانی که به امریکا اعتماد کردیم ضربه خوردیم و هرکجا به آن ها اعتماد نکردیم موفق و پیروز بودیم و باید مسئولان کمی صلابت واستواری از خود نشان دهند تا آن ها متوجه ایستادگی  ایران بشوند.

وی افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند وحدت را حفظ کنید و مطمئن باشید اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید زیرا آن در سراشیبی سقوط قرار گرفته و به زودی جهانی خالی از اسرائیل را شاهد خواهیم بود.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه شورای امنیت هر زمانی که داعش را در تنگنا ومحاصره دید برای نجات آن جلسه تشکیل می دهد تصریح کرد: داعشی که اقدام به سر، گوش و بینی بریدن مردم می کند آیا این ها انسان هستند و آیا اصلا قابل ترحم هستند.

دهشیری تصریح کرد: زمانی که شهر حلب به اشغال داعش درآمد و مقرر شد تا پایتخت آن ها باشد وتمام معارضین ان را حمایت کردند تنها کسی که فریاد زد وجلوی آن ها ایستاد وگفت اسد باید بماند رهبر انقلاب اسلامی  ومدافعان حرم بودند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز که هر ساله با تلاش و کوشش  انجام می شود افزود: به این فریضه الهی توجه ویژه ای داشته باشید تا اثرات تعالی بخش آن را در کار و زندگی خود شاهد باشید.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه روز وحدت حوزه و دانشجو را پیش رو داریم تصریح کرد: دانشجویان و حوزویان ما جهت تقویت بنیه های علمی کشور تلاش کنند.

 دهشیری با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد شعار ملی گرایی در یکی از ورزشگاه های کشور بودیم تصریح کرد: آیا لیدر های اینان یک قدم برای موفقیت کشور برداشته اند که اینگونه تماشاگران را خط ونشان می دهند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه باید شاهد استقلال کشور به برکت خون شهدا باشیم  یادآورشد: ایران باید با تمام ارزش‌هایی که از قرآن وتشیع دارد اسلامی وایرانی بماند.

انتهای پیام / کد خبر20169

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار