شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

انتقاد از فساد و شراب خواری در عروسی ها/ جوانان در فضای مجازی قربانی می شوند

امام جمعه : خبر دارید زیر پوست شهر چه می گذرد و آیا خبر دارید در عروسی های ما چه فساد هایی انجام می شود و سرو مشروبات حرام و غیره در آن انجام می گیرد.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: با توجه به ولادت ها و فوتی ها و آمار های به دست آمده جمعیت شهرستان اردستان رو به پیری است.

حجت الاسلام دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: ثبت وقایع ازدواج نسبت به طلاق در شهرستان کم است و متاسفانه رشد نرخ طلاق در شهرستان ما بالا است.

وی افزود:  مسئولان باید برای تامین  و رفاه مردم و زندگی آنان کاری انجام دهند و اگر امروز می بینیم که طلاق در جامعه زیاد است باعث آن ولنگاری ها و ماهواره است.

دهشیری با بیان اینکه دیوارها فروریخته است و حیای بعضی از زنان و مردان رخت بربسته است تصریح کرد: مسئولان با دعواهای سیاسی از اینگونه حرف‌ها غافل شده اند..

امام جمعه تصریح کرد: خبر دارید زیر پوست شهر چه می گذرد و آیا خبر دارید در عروسی های ما چه فساد هایی انجام می شود و سرو مشروبات حرام  و غیره  در آن انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه چرا همه را خواب گرفته  و ما را به  مواردی سرگرم کرده اند که همه چیز را فراموش کرده ایم تصریح کرد:  فضای مجازی آب به آسیاب دشمن ریختن است و هر چه می رسید در فضای مجازی قرار ندهید که باعث قربانی جوانان خواهد شد .

خطیب جمعه اردستان بیان کرد: مسئولان همانطور که به فکر نان مردم هستند به فکر دین و شرافت مردم هم باشند.

دهشیری با اشاره به کنفرانس اسلامی و سخنان مقام معظم رهبری افزود:  جهاد یک بحث گسترده ای است که لازم و ضروری به نظر می رسد و دوای درد مسلمانان جهاد است که به وحدت نیاز دارد.

 امام جمعه اردستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بحث شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را مطرح کردند تصریح کرد: هردو لبه یک کارد هستند که در جهان اسلام حمام خون به راه انداخته وهرکجای جهان فتنه ای باشد سایه شوم انگلستان وجود دارد.

دهشیری روز نهم دی را حمایت ملت از ولایت فقیه عنوان کرد وافزود: انتخاباتی که ۷۵درصد مردم شرکت کردند به تعبیر مقام معظم رهبری کام مردم ما را تلخ کردند

وی اوج وقاحت، بی دینی و بی تقوایی را در عاشورای ۸۸ عنوان کرد و گفت: شاهد بودیم که با رقص و پایکوبی آمده بودند که اصل نظام یعنی ولایت فقیه را از بین برند همانطور که در شعارهایشان هم این موضوع را لحاظ کرده بودند ولی مردم با شور و شعور و بصیرت دشمنان را مجبور کردند تا به لانه خود بخزند.

انتهای پیام / کد خبر20258

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار