جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
کارشناس مسائل سیاسی:

نهم دی حقیقتاً یک حماسه و انقلاب دوم بود/ آن هایی که بازنده انتخابات بودندیک ادعای غلط کردند

توکلی زاده با بیان اینکه در سال ۸۸ آن هایی که بازنده انتخابات بودند یک ادعای غلط کردند و دیگران موج سواری کردند افزود: بر سر این ادعا که تقلب شده می خواستند حاکمیت نظام را زیر سوال ببرند همان حاکمیتی که از سوی مردم انتخاب شده بود.

به گزارش صبح اردستان، یک کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد:  دشمنی که با اصل دین مخالف است بعد از رحلت حضرت امام هر ده سال برای این انقلاب نققشه کشید که فاتحه آن ها در نهم دی ماه ۸۸ خوانده شد

حجت الاسلام حمید رضا توکلی گفت:  پیشینه این اتفاق همان تعبیر مقام معظم رهبری است که فرمودند: هر روز موشک و حقوق بشر را بهانه می کنند و هیچکدام این ها نیست بلکه آن ها با اصل دین مخالفند.

وی افزود: مردم تصمیم گرفتند که هر چند اختلاف سیاسی دارند اما در پای نظام خواهند ایستاد ودی برای همه ما تاریخ ساز شد و نهم دی حقیقتا یک حماسه و انقلاب دوم بود.

توکلی زاده با بیان اینکه دشمنان با حکومت دین و حاکمیت دینی مخالفند تصریح کرد: هر روزی این مخالفت را به رنگی در می اورندکه در واقع جنگ نرم هم  شاخه هایی  از این مخالفت است و  بعد از جنگ تحمیلی این مخالفت به صورت تهاجمی رخ داد یعنی تزریق فرهنگی که مخالف فرهنگ ایرانی اسلامی ما باشد.

کارشناس مسائل سیاسی  تصریح کرد: یکی از جلوه های تهاجم فرهنگی رسوخ در مسائل سیاسی،گرفتن استقلال سیاسی  و در واقع هدف اصلی از بین بردن استقلال سیاسی است .

وی با بیان اینکه  دشمن با تهاجم فرهنگی کشور مسلمان اسپانیا را با ترویج مسائل جنسی و اعتیاد از درون تهی کردتصریح کرد: دشمن بعد از تهی کردن اعتقادات مردم با یک جنگ بساط اسلام را در آن کشور جمع کرد.

توکلی زاده با بیان اینکه  در سال ۸۸ آن هایی که بازنده انتخابات بودند  یک ادعای غلط کردند و دیگران موج سواری کردند افزود:  بر سر این ادعا که تقلب شده  می خواستند حاکمیت نظام را زیر سوال ببرند همان حاکمیتی که از سوی مردم انتخاب شده بود.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: هر چند تعدادی از صندوق های رأی به صورت انتخابی بازشمارش شد اما زمانی که متوجه شدند بحث انتخابات نیست مردم متوجه شدند این یک جریان اپوزیسیون و ضد انقلاب است و در واقع به هوش آمدند که ماسک این ادعا تقلب  وپشت صحنه ضد انقلاب است.

وی با بیان اینکه نهم دی دارای پیامدهایی بود همانطور که تاریخ امام حسین(ع) برای ما  درس داردتصریح کرد: باید نهم دی هم برای ما درس داشته باشد و مهم ترین درس آن این است که اگر پشت سر ولایت و حول یک محور نباشیم  این اتفاقات رقم خواهد خورد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: دستاوردی که این جریان دارد این بود  در بزنگاه  و سختی  کسی که می تواند کشتی را نجات دهد ناخدای کشتی است که همان شخص مقام معظم رهبری  می باشد.

حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه  کشور ایران جزیره امنی است در وسط آتش و ابراز امیدواری کردکه امنیت آن پایدار بماند تصریح کرد: دشمن  با نشان دادن داعش می خواهد ما از اصل دین غافل باشیم تا از پشت سر خنجر بزند که این کار هوشیاری ما را می رساند و در فضای مجازی که یک تهدید است از فرصت آن هم به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام / کد خبر20297

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار