جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

دهانه پل ها در جاده ترانزیت اردستان فاقد گاردریل هستند

فرماندار گفت: اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان باید جهت نصب گاردریل اقدام نماید.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار اردستان اظهارکرد: تعداد۷۷دهانه پل در جاده ترانزیت اردستان به جنوب فاقد گاردریل می باشد.

علیرضا غیور عصر امروزدر جلسه شورای ترافیک در فرمانداری گفت: اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان باید جهت نصب گاردریل اقدام نماید.

وی با بیان اینکه لاین اردستان به نائین در جاده ترانزیت دارای سه پیچ خطرناک و سه ورودی حادثه خیز شامل ورودی فران، زفرقند و معدن شن و ماسه است تصریح کرد: ضرورت دارد با نصب تابلوهای بیشتر راهنمائی و ایجاد گذرگاه ازبروز حادثه در این نقطه ها جلوگیری شود.

غیور با اشاره به تخریب کاهنده سرعت روبروی پلیس راه اردستان خاطر نشان کرد: اداره راهداری و امور حمل و نقل نیز بایستی در اسرع وقت این کاهنده سرعت را ترمیم و اصلاح نماید.

رئیس شورای  شهر زواره در ادامه جلسه اظهار کرد: ورود تریلرهای حمل سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی از داخل محدوده شهر زواره باعث تخریب خیابان ها شده است.

حسن مختاریان گفت: ایجاد کمربندی از میدان امام حسین (ع) تا جاده امام رضا(ع) بطول حدود شش کیلومتر ضروری است که باید در خصوص تامین اعتبار آن اقدام شود.

وی افزود: جابه جائی میدان مقابل مدرسه غریب شجاع  خواستار کارکارشناسی  و تهیه طرح جامع در این خصوص است.

انتهای پیام / کد خبر20327

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار