جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

ملت ما با تحریم ها تسلیم نخواهد شد

دهشیری با بیان اینکه در حال حاضر دنیا نا امن است تصریح کرد: کسانی که در رأس کشورهای به اصطلاح پیشرفته قرار دارند و سلاح های اتمی هم در اختیار دارند نمی توان به هیچ وجه به آن ها اطمینان کرد.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: پیروزی در جنگ حلب و هم ‌پیمانانش توانسته بسیار مهم باشد و قدرت ایران را به رخ کشید که با شکل دادن مقاومت امنیت را به سوریه برگرداند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر(ع) گفت: هر از گاهی نیروهای امنیتی ما هم چون سپاه، بسیج، نیروی هوایی، زمینی با ایجاد رزمایش های مختلف نگاه دشمن به ایران را عوض می کند.

وی افزود: رژیم آل سعود با حمایت رژیم صهیونیستی هم چنان مردم را در بحرین قتل عام می کند واز حاکم آن نیز حمایت لازم را دارد.

خطیب جمعه اردستان با توجه به سال جدید میلادی ابراز امیدواری کرد: مردم دنیا و به خصوص مسئولان آن ها بتوانند در آسایش، امنیت و تولید علم موفق باشند نه این که در تولید سلاح های کشتار های جمعی فعالیت داشته باشند.

دهشیری با بیان اینکه در حال حاضر دنیا نا امن است تصریح کرد: کسانی که در رأس کشورهای به اصطلاح پیشرفته قرار دارند و سلاح های  اتمی هم در اختیار دارند نمی توان به هیچ وجه به آن ها اطمینان کرد.

وی با بیان اینکه عده ای که در فتنه ۸۸ هم بودند اخیرا به آمریکا نامه نوشته اند که تحریم های ایران را ادامه بدهید تصریح کرد:  این ها با این اعمال نمی توانند بر روی مردم ما نفوذ پیدا کنند شاید مردم ما را به زحمت بیندازند ولی مردم ما با تحریم ها هم تسلیم نخواهد شد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه شورای امنیت برای اولین بار قطعنامه ای بر علیه اسرائیل صادر کرده تصریح کرد: اما ترامپپ گفته اسرائیل دیگر قطعنامه ای در خصوص سرزمین فلسطین نخواهد دید واز اسرائیل حمایت همه جانبه کرده است.

دهشیری بیان کرد: مردم کم کم  دارند بیدار می شوند  ودیگر شرارت ها را تحمل نمی کنند و همان طور که مقام معظم رهبری فرمود اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید.

انتهای پیام / کد خبر20366

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار