پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
حجت الاسلام سید مصطفی طباطبایی نژاد:

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی مجاهد پرور بود/تصاویر

طباطبایی نژاد با بیان اینکه قلم عالم فضیلتش از خون شهید بیشتر است تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی از افرادی بود که قلم به دست بود و بهترین مقاله ها را می نوشت وتفسیر قرآن نیز هم دارد.

به گزارش صبح اردستان، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی کشور اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی را می توان  به حق مجاهد نامید زیرا ایشان مجاهد پرور بوده اند.

حجت الاسلام سید مصطفی طباطبایی نژاد ظهرامروز درمراسم یادبود حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی درسالن امامزاده موسی علیه السلام  اردستان گفت: هاشمی کسی است که وقتی مقام معظم رهبری بر وی نماز خواندند گفتند خدا او را با مجاهدین مشهور کند واین عنوان به حق سازگار با اوست.

وی افزود: این عالم بعد از دوران شکنجه و آزا ری که توسط رژیم ستم شاهی به او شد و بعد از مبارزات  طولانی مدت توانست در این مملکت در مستر امور قرار بگیرد و مسئولیت های مهمی را داشته است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه ایشان از نظر مالی در وضعیتی خوبی قبل از قبول کردن مسئولیت ها قرار داشته تصریح کرد: در بحث کمک به دیگران هم فعال بوده و در امر به معروف و نهی از منکر نیز فعالیت چشمگیری داشته است.

مسئول نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی با بیان اینکه هاشمی در بحث هجرت فعالیت داشته است تصریح کرد: این مرد بزرگ کسی بود که با هجرت به سرزمین فدک باعث شد تا این سرزمین تاریخی هم چنان فدک بماند و آن را دشمنان از بین نبرند.

وی با بیان اینکه قلم عالم فضیلتش از خون شهید بیشتر است تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی از افرادی بود که قلم به دست بود و بهترین مقاله ها را می نوشت وتفسیر قرآن نیز هم دارد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: هاشمی در خطبه های نماز جمعه مسائل اجتماعی را مطرح می کرد و همه این ها کتاب شده که آینده در اختیار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / کد خبر20524

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار