پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون آموزشی حوزه علمیه شهید مدرس اردستان:

اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز ذلت ندارد

منصور صابری با بیان اینکه انسان دیندار فردی صبور است تصریح کرد: ما به خاطر انقلاب سختی ها را تحمل کرده و بعد از این نیز آن را تحمل خواهیم کرد چرا که اعتماد به آمریکا و امیدوار شدن به نقطه خیالی چیزی جز ذلت نتیجه ای نخواهد داشت.

به گزارش صبح اردستان، معاونت آموزشی حوزه شهید مدرس اردستان اظهار کرد: حرکت هایی بعد از پیروزی انقلاب صورت گرفت که در مسیر انقلاب بوده و همه این حرکتها به نوعی جزو ایام الله است.

حجت الاسلام منصور صابری در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: ما باید در مسیر انقلاب حرکت کنیم و اگر اینگونه بود در مسیر هدایت هستیم و خروج از مسیر انقلاب ظلمت وضلالت در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به ۲۶دی روز فرار شاه از ایران بیان کرد: نظامی که برگرفته از معارف دینی است و فقیه جامع الشرایط و شجاع در رأس آن وجود داشته  و در مسیر انقلاب حرکت کرده به سعادت خواهد رسید.

این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه سختی های قبل از انقلاب را به یاد آورید تصریح کرد: به برکت انقلاب این سختی ها تمام شد و باید قدر این انقلاب را بدانیم که زیر پرچم اسلام و نظام اسلامی آسایش پیدا کرده ایم.

معاونت آموزشی حوزه علمیه شهید مدرس اردستان تصریح کرد: ظلم و استبداد شاه را به یاد آورید و فرهنگ غربی و لائیک که در کشور حاکم بود و هیچ کسی حق اعتراض نداشت.

وی با بیان اینکه تحمل سختی ها و مشکل ها عزت به دنبال دارد تصریح کرد: در مسیر انقلاب آینده ای روشن خواهیم داشت و نتیجه این دینداری، صبر و استقامت و همچنین ولایت پذیری موفقیت و ظفر خواهد بود، چنانچه این استقامت ها و ولایت پذیری ها باعث فرار شاه آنهم با آن خفت و خواری شد.

صابری تاکید کرد: کسانی که وابسته به غرب شدند و اعتماد بی جا و غلط به آمریکا کردند، مثل رئوسای جمهور عراق و لیبی و چند کشور دیگر نتیجه آن شد که آواره شدند.

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه انسان دیندار فردی صبور است تصریح کرد: ما به خاطر انقلاب سختی ها را تحمل کرده و بعد از این نیز آن را تحمل خواهیم کرد چرا که اعتماد به آمریکا و امیدوار شدن به نقطه خیالی چیزی جز ذلت نتیجه ای نخواهد داشت.

انتهای پیام / کد خبر20559

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار