شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

ایجاد تشکل مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدرضروری است

فرماندار اردستان با بیان اینکه دامنه مواد مخدر خیلی وسیع شده تصریح کرد: دیگر نمی توان گفت خانواده و جامعه کنونی نسبت به آلوده شدن این مواد مصون هستند.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار این شهرستان اظهار کرد: یکی از ادارات شهرستان باید زمینه ایجاد تشکل مردم نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر را فعال کند.

علیرضا غیور شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری اردستان گفت: با ایجاد تشکل مردم نهاد در خصوص مبارزه با افراد معتاد می توان از افراد بهبود یافته در این زمینه نیز استفاده کرد.

وی افزود: نگاه ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر عمیق تر باشد و در این زمینه مبارزه ایذایی جواب نمی دهد، باید برخوردها اجتماعی و تمام برخوردها  مردم پسند باشد.

غیور با بیان اینکه بخشی از جامعه بیشتر در این زمینه مورد توجه است تصریح کرد: احساس نگرانی در بعضی از اقشارهم چون دانش آموزان  و دانشجویان  از دغدغه های مسوولان است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه دامنه مواد مخدر خیلی وسیع شده تصریح کرد: دیگر نمی توان گفت خانواده  و جامعه کنونی نسبت به آلوده شدن این مواد مصون هستند.

رئیس جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه  کلیه مواردی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر در حال پیگیری است تصریح کرد: وضعیت کلی توسط دستگاه های عضو از این آسیب حتما تهیه تا در آینده بیشتر مورد ببررسی قرار گیرد.

غیور تصریح کرد: جمعیت شهرستان رو به کهنسالی است و این نگران کننده است که باید روی جوانان موجود سرمایه گذاری انجام شود تا به سمت مواد مخدر نروند.

وی با بیان اینکه دولت در دو سال گذشته برای مبارزه با مواد مخدر بودجه ای تخصیص نداده است تصریح کرد:  ولی این مسئله ای  نیست که به عنوان بازدارنده بتوان در عملکرمان موثر باشد.

شهرستان اردستان دارای یک کمپ ترک اعتیاد، یک مرکز متادون درمانی و یک مرکز مشاوره ترک اعتیاد است که در حال حاضر مرکز ترک اعتیاد آن تعطیل شده است.

انتهای پیام / کد خبر20563

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار