جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

کودکان از سرمایه های آینده کشور هستند

غیور با بیان اینکه این یک وظیفه ذاتی است که باید برای کودکان کاری انجام شود تصریح کرد: وضعیتی که مناسب این کودکان باشد را ایجاد کنیم، مخصوصا آن هایی که درمعرض آسیب و خطر هستند.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار این شهرستان اظهار کرد: کودکان افرادی هستند که اگر نسبت به آنها وظایف مان را درست انجام دهیم آینده کشور تضمین خواهد شد.

علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسون بانوان با موضوع کنوانسیون حقوق کودک و برنامه ریزی دهه فجر در فرمانداری گفت: همان طور که در کشور به تمام اقشارتوجه می شود باید به این قشر بی سرپرست نیز توجه اساسی شود.

وی با توجه به عضویت کشورمان در کنوانسیون حقوق کودکان باید اذعان کرد اهمیت به این موضوع جزء شعائر مذهبی بوده و باید اجرایی و عملیاتی شود.

غیور با بیان اینکه این یک وظیفه ذاتی است که باید برای  کودکان کاری انجام شود تصریح کرد: وضعیتی که مناسب این کودکان باشد را ایجاد کنیم، مخصوصا آن هایی که درمعرض آسیب و خطر هستند.

فرماندار با بیان اینکه مناطق و شهرستان هایی هم چون اردستان که در بحث ترکیب جمعیتی از میان سال به بالا تشکیل شده و تعداد جوانان آن نسبت به درصد خیلی کمتر است تصریح کرد: بایدتوجه ویژه ای را به این موضع نسبت به مناطق دیگر انجام دهد.

وی تاکید کرد: قشرجوان و کودک از نقش های مهم و ویژه برخوردار هستند و تمام توان مان را برای این سرمایه های آینده انجام دهیم تا استفاده کافی را از آنان در آینده داشته باشیم.

پیروزی انقلاب اسلامی از مناسبت های خاص کشور است

فرماندار با بیان اینکه دلایل و ارزش های پیروزی انقلاب باید برای مردم تبیین شود و دراولویت برنامه ها قرار گیردتصریح کرد: انقلاب اسلامی به راحتی و آسانی در اختیار ما قرار نگرفته و هزینه های عظیم و سنگینی از سوی کشور و مردم پرداخت شده است.

غیور بابیان اینکه هیچ مناسبتی بالاتر از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور وجود ندارد تصریح کرد. نبایدبرنامه های این دهه فقط به عنوان رفع تکلیف اداری باشد و نسبت به اجرای برنامه های شاد و جدید اقدام کنید.

وی پایه و اساس برنامه های جشن انقلاب اسلامی  را مردم دانست و افزود: جشن ها باید توسط مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند انجام شود.

انتهای پیام / کد خبر20598

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار