جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

دنیا شاهد خونریزی سعودی ها در یمن است/مدعیان حقوق بشر چرا به فکر جمعیت کشورهای تحت فشار نیستند

دهشیری تصریح کرد: اماراتی ها در کنار عربستانی ها که در بحرین نیرو پیاده کرده اند و با پشتیبانی آمریکا وکشورهای مدعی حقوق بشر به این دلیل که یکی از نیروهای اماراتی کشته شده اقدام به کشتن و اعدام سه جوان نموده اند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه این شهرستان اظهارکرد: یاد کردن روزهای انقلاب و ماه بهمن از روزهای ستودنی و یادماندنی انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ است.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: رژیم شاهی زمانی که متوجه شد حضرت امام خمینی قصد ورود به ایران را داردبا بستن فرودگاه ها از این کار ممانعت کرد که با اعتراض مردم غیور ایران مواجه شد.

وی افزود: ماه بهمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خاطره استقامت و پایداری را به یاد دارد که می توان به فریب خوردگان کمونیستی اشاره کرد که با حمله به شهر آمل قصد ضربه زدن به انقلاب نوپای ایران را داشتند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه: مردم بحرین که اکثریت شیعه هستند و راهپیمایی مسالمت آمیزی را که خواهان حقوق مدنی خود هستند داشته اند توسط عربستانی ها به شهادت می رسند.

دهشیری تصریح کرد: اماراتی ها در کنار عربستانی ها که در بحرین نیرو پیاده کرده اند و با پشتیبانی آمریکا وکشورهای مدعی حقوق بشر به این دلیل که یکی از نیروهای اماراتی کشته شده اقدام به کشتن  و اعدام سه جوان نموده اند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه دنیا شاهد خونریزی حاکمان سعودی در یمن هستند تصریح کرد: آنهایی که شعار حقوق بشر سر داده اند چرا به فکر ۲۰میلیون نفر جمعیت تحت فشار این کشورها نیستند.

وی با اشاره به تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا افزود: ترامپ فردی بی عقل و از افراد سیاست نداری است که خود آمریکایی ها از عملکرد اینده او در تردید هستند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو تهران گفت: این ساختمان با بیش از ۵۰سال ساخت و با هشدارهای شهرداری مواجه بوده که دست اندرکاران آن توجه ای نکرده و باید ابراز تاسف کرد که جان عده ای بی گناه و همچنین ۱۰۰۰ و پانصد میلیارد تومان سرمایه ملی در آتش سوخته است.

انتهای پیام / کد خبر20607

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار