جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

فضای مجازی باید باعث توسعه فرهنگی شهرستان شود

غیور گفت: برای پیگیری و مسائل تخلف درفضای مجازی ایجاد تشکل صنفی ضروری به نظر می رسد و ما تلاش خواهیم کرد که شرایطی را ایجاد کنیم تا این فضا باعث توسعه فرهنگی شهرستان شود.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار این شهرستان اظهار کرد: هدف از تشکیل جلسه فضای مجازی یک هم اندیشی و هماهنگی در رابطه با نحوه فعالیت این فضا است.

علیرضا غیور عصر امروز در جلسه فضای مجازی در فرمانداری که باحضور مسوولان گروه ها وکانال های تلگرامی برگزار شد گفت: فضای مجازی یکی از فرصت هایی است که در کشور و شهرستان بوجود آمده که می توان برای توسعه در بخشهای مختلف از آن استفاده کرد.

وی افزود: فرصتی که به وجودآمده می توان جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی از دانش همگان و مردم استفاده کرد که قطعا می تواند نقش اساسی و تاثیر گذاری داشته باشد.

فرماندار بابیان اینکه دغدغه هایی که در این فضا وجود دارد تصریح کرد: می طلبد در هر جامعه و اجتماعی این دغدغه مورد بررسی قرار گیرد و برای رفع و حل این آسیب ها چاره ای اندیشیده شود.

این مسوول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که همواره نسبت به دغدغه ها و آسیب ها توجه دارند و تکلیف کرده اند که مسوولان برای این موضوع فکری کنند تصریح کرد: به همین منظورماهم در این موضوع باید بتوانیم راه کارها و اقدامی را در این زمینه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر قرار است در این فضا موضوعی پیگیری و جلوگیری شود تصریح کردک همه کاربران این گروه ها و کانال ها باید ورود داشته و در این زمینه یاری رسان باشند.

غیور با بیان اینکه مسوولان گروه ها و کانال های اجتماعی خود پذیرفته اید با حضور در فضای مجازی و این عرصه فعالیت کنید تصریح کرد: شما با ورود به این فضا یک سری مسوولیت ها ی قانونی را پذیرفته اید و با اذعان به این مسئله کار خود را دنبال کنید.

فرماندار اردستان با بیان اینکه نحوه تعامل و فعالیت که در این حوزه می شود قابل ستودنی است تصریح کرد: به لحاظ وظایف قانونی و اختیار قانونی که عهده داریم نگاه مان این نبوده که در این زمینه محدودیتی بوجود بیاوریم.

وی افزود:  برای پیگیری و مسائل تخلف درفضای مجازی ایجاد تشکل صنفی ضروری به نظر می رسد و ما تلاش خواهیم کرد که شرایطی را ایجاد کنیم تا این فضا باعث توسعه فرهنگی شهرستان شود.

انتهای پیام / کد خبر20666

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار