پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس تبلیغات اسلامی:

انقلاب اسلامی مهارنشدنی خواهد ماند

حیدری با بیان اینکه انقلاب اسلامی مهار شدنی نیست تصریح کرد: با وجود رهبری خداجو و حقیقت طلب و مردمی با بصیر و بینش بالا این انقلاب شکست ناپذیر خواهد ماند.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد:  جای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را خالی می بینیم کسی که باعث صدور انقلاب شد.

حجت الاسلام  سید جوادحیدری پیش از خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) گفت: این انقلاب برای مردم آزاده جهان با رهنمودهای امام خمینی(ره) اسوه و الگو شد.

وی افزود: مردم ما در سال ۵۷ یکی از شعارهایی که فریاد می زد این بود که ما پیرو قرآنیم وهدفش مبارزه با طاغوت بودکه به این موفقیت هم رسید.

رئیس تبلیغات اسلامی با بیان اینکه طاغوت دو هزار و ۵۰۰سال و پهلوی ۵۰سال بر این مردم  نهایت ظلم و ستمدیدگی روا داشته بود تصریح کرد:  مردم دتوانستند رژیمی را که برای ابرقدرتها نوکری و برای مردم خود اربابی می کرد را به زمین بزنند.

حیدری با بیان اینکه در دوران ستم شاهی مردم ما را از نظر فرهنگی و اجتماعی به عقب برده بودند تصریح کرد:  اما ملت ایران در طول تاریخ آقایی خود را داشته و دراین انقلاب این بزرگی و آقایی به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه اگر خورشید تابان اسلام در چهارصد و ۳۸ سال پیش عربستان را در نوردید و آنها را از بربریت نجات داد تصریح کرد: این انقلاب هم مردم ایران را که دچار استبداد شاهنشاهی بود نجات داد.

این مسئول  تاکید کرد: در دوران حکومت شاهنشاهی آمریکایی ها سرزمین ایران را ایالت ۵۳ خود قرار داده بودند و ایرانی را که استعمار زده و استبداد زده بود توسط حضرت امام نجات پیدا کرد.

حیدری با بیان اینکه انقلاب اسلامی مهار شدنی نیست تصریح کرد: با وجود رهبری خداجو و حقیقت طلب و مردمی با بصیر و بینش بالا این انقلاب شکست ناپذیر خواهد ماند.

انتهای پیام / کد خبر20741

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار