جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

مسئولان هر بحثی را با دید سیاسی نگاه نکنند

دهشیری با بیان اینکه مسئولان در چنین حوادثی سیاسی برخورد نکنند تصریح کرد: هر موضوعی را با دید سیاسی بررسی نکنید و بلوغ فکری مسئولان و مردم باید بیشتر از اینها باشد و سمت و سوء را با جناح بازی و غیره به سمت دیگری نچرخانند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی طبق سخنان بزرگان با استفاده از سه محور به پیروزی رسید که می توان ایمان به خدا، وحدت و انسجام مردم و پیروی از ولایت فقیه را نام برد.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این شهر در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: اگر بخواهیم امروز انقلاب بالنده بماند باید در حفظ سه عامل ایمان، اتحاد و پیروی از ولایت فقیه کوشا باشیم.

وی افزود:دشمن در صدد سست کردن عقیده مردم نسبت به انقلاب اسلامی است و اگر بخواهیم این وحدت پابرجا بماند و دشمن کاری از پیش نبرد باید پیرو ولی فقیه زمان خود باشیم.

دهشیری با بیان اینکه دشمن می خواهد اساس این نظام اسلامی را که خانوادهها است از بین ببردتصریح کرد: برای این کار برنامه ریزیها یی کرده مثل طلاق، موارد شهوت انگیز و سوء استفاده از ضعف ایمان مردم که باید بگوییم امیدتان را به گور خواهید برد و ملت ما تبعیت خود را نسبت به نظام و ولایت فقیه نشان داده است.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: حادثه پلاسکو هرچند غمبار بود ولی آنچه مشهود بود پیوستگی و اتحاد مردم با مسئولان و نقش مقام معظم رهبری در این حادثه خیلی مهم بود که نقشه دشمنان را برای برهم زدن جو عمومی خنثی کرد.

دهشیری با بیان اینکه مسئولان در چنین حوادثی سیاسی برخورد نکنند تصریح کرد: هر موضوعی را با دید سیاسی بررسی نکنید و بلوغ فکری مسئولان و مردم باید بیشتر از اینها باشد و سمت و سوء را با جناح بازی و غیره به سمت دیگری نچرخانند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه رئیس جمهوری آمریکافردی است که نشان دادعقل ندارد و فردی خام و ناپخته به نظر می رسد تصریح کرد: بیشتر با ثروتی که دارد روی کار آمده و از هوش  و فکری برخوردار نیست و همه دیدند که اروپا و مردم خود نسبت به تصمیمات اخیر ایشان واکنش نشان دادند و مشخص شد چقدر ناشیانه عمل می کند.

وی تصریح کرد: عده ای که خود را در بهشت شداد می دیدندحالا با تصمیم ترامپ اجازه ورود به این بهشت را هم ندارند و صدای شکسته شدن پایه های نظام آمریکا از دور شنیده می شود.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به جنگ نرم دشمن و این توطئه ای که با راه انداختن کانالهای ماهواره ای فارسی زبان تشکیل داده و ایرانیها را تشویق به تماشای آن می کندافزود: می خواهد مجد و عظمت ما را از بین ببردکه این آرزو را به گور خواهد برد.

دهشیری با اشاره به روز تولد حضرت زینب و یاد آوری فعالیتهای مدافعان حرم و چگونگی اهداف دشمن برای تخزیب حریم حضرت زینب گفت: سعی کنیم با عملمان به نوعی مدافع حرم باشیم.

 

انتهای پیام / کد خبر20957

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار