سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با آن‌ها که خود را به خواب زده‌اند چه باید کرد؟!

آقای رویانیان! کلاه‌تان را قاضی کنید آیا لازم است در یک پرواز معمولی با هواپیما این همه مهماندار زن بزک شده جوان حضور داشته باشند،‌ آن‌هم هواپیمایی که مسافرانش بازیکنان جوان حداکثر سی ساله هستند؟!

به گزارش نگین کویر به نقل از صاحب نیوز ، چند روز پیش خبر اولین پرواز اختصاصی پرسپولیس در رسانه‌ها منعکس شد و بازتاب زیادی هم به‌همراه داشت. تصاویری از زنان سرخ‌پوشی که مهمانداران هواپیمای اختصاصی پوسپولیس بودند و با افتخار از پله‌های هواپیما خارج می‌شدند؛ با دیدن این تصاویر انگشت حیرت به دهان گزیدیم که چرا و چطور ورزش کشور اسلامی باید به چنین وضعی دچارشود تا مانکن‌های زن، مهماندار جوانان ورزشکار ما شوند؟! البته قبل از این وقتی خبر راه‌اندازی این هواپیما با مختصات نابهنجارش رسانه‌ای شد مطالبی نوشتیم و امیدوار بودیم مسئولان امر در این حوزه تدابیر لازم را بیندیشند و راه‌کار عالمانه‌ای اتخاذ کنند؛ چراکه ناخواسته در بحث مدیریت گاه اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید مدیر هم از آن خبر نداشته باشد.

 

باشگاه پرسپولیس

و اما تصاویر منتشر شده از اولین پرواز هواپیمای ختصاصی پرسپولیس حکایت از نقل دیگری داشت. باز هم مانند نوشته‌های قبل تأکید می‌کنیم ما مخالف حضور و بروز بخش خصوصی در درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی نیستیم، زیرا قطعا با چنین روندی باری سنگین از دوش دولت و بیت‌المال برداشته می‌شود اما این‌که چگونه این حمایت مالی هدایت و کنترل گردد حرف و حدیث دیگری است. سوال ما این است چرا باید برای تبلیغ از دختران شیعه این‌گونه سوء استفاده شود که به صورت مانکن‌های سرخ‌پوش در پوشش و آرایش خودنمایی کنند؟! درحالی‌که اینجا ایران،‌ ام‌القرای جهان اسلام است،‌ کشوری که سی سال قبل انقلابش با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است؛ حالا چرا باید برای جوانان پرشور ورزشی که به مدد رسانه‌ها مشهور هم شده‌اند فضای گناه آلود ایجاد کرد؟!‌ آیا نمی‌شد از مهمانداران مرد برای هواپیمای اختصاصی استفاده نمود؟! ما به عنوان رسانه تنها این سطور را برای آقای رویانیان می‌نویسیم که سابقه درخشان دینی و انقلابی‌اش بیشتر ما را به تعجب واداشت.

 

آقای رویانیان! آیا حواستان هست که در زیرمجموعه شما چه می‌کنند و شما با افتخار خبر آن را منتشر می‌کنید؟!

 

آقای رویانیان! آیا تصاویر منتشر شده از هواپیمای اختصاصی باشگاه قدیمی پرسپولیس را دیده‌اید؟!

 

آقای رویانیان! کلاه‌تان را قاضی کنید آیا لازم است در یک پرواز معمولی با هواپیما این همه مهماندار زن بزک شده جوان حضور داشته باشند،‌ آن‌هم هواپیمایی که مسافرانش بازیکنان جوان حداکثر سی ساله هستند؟!

 

و جالب این‌که در بین این خانم‌ها با پوشش‌های نامتعارف حتی یک مهماندار مرد هم دیده نمی‌شود آیا این خود باعث حواشی آتی در فضای ورزشی نخواهد شد؟!

 

آقای رویانیان! خود شما فردی انقلابی و متدین هستید خوب می‌دانید نباید به هر شیوه ورزشی برای کسب درآمد و جذب مخاطب متوسل شد زیرا هدف وسیله را توجیه نمی‌کند؛ شاید لازم است شب قدری مجدد احیا بگیرید و خارج از گود برخی بادمجان قاپ‌چین های فرصت‌طلب که متاسفانه همه جا میدان عمل دارند، با خدای خود خلوت کنید. ما نیت بدی نداریم تنها به حکم وظیفه امر به معروف و نهی از منکر می‌کنیم و بس. از قدیم الایام گفته‌اند علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. شما پیش از این پیشقراول مبارزه با حرمت شکنی‌ها و هنجار شکنی‌ها بودید امروز هم شاید بهتر این بود که به جای سفر به باشگاه‌های اروپایی و عکس گرفتن با معاون برلوسکونی، ارتباط خود را با مرام و مسلک شهدای خودمان بیشتر کنید که در این دوره چه انتظاری از ما دارند؛ ‌البته هنوز هم دیر نشده، قبل از این‌که ظرف روغن بریزد، ‌جنجال آن را جمع کنید. امیدواریم این سطور که از سر خیرخواهی بود حسن ختام حرف هایی شود که منافی عفت اسلامی و هنجارهای ملی ماست. باز هم ملاک را بر این می‌گیریم که شما و دوستان‌تان خواب هستید وگرنه برای به خواب زدگان که تعمدا خواب هستند کاری نمی‌شود کرد.

انتهای پیام / کد خبر212

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار