سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده مردم اردستان:

مسئولان به هر قیمتی در صدد رابطه با آمریکا نباشند

طباطبایی نژاد گفت: توجه ما بر قدرت درونی خودمان است و مسئولان باید آن را قدر بدانند و به هر شکل ممکن در صدد برقراری رابطه با آمریکا نباشند.

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم اردستان اظهار کرد: با توجه به تحریمها هنوز نتوانسته اند ملت ما را فلج کنند و ملتی که توجه به خدا دارد به بن بست نخواهد رسید.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد ظهر امروز در سخنرانی ۲۲بهمن در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: اینکه مردم ما عرصه را خالی نمی گذاردخود یک ثروت برای ملت ماست.

وی افزود: استعداد، توانایی و تصمیم گیری که در کشور ما رقم می خورد در هیچکدام یک از کشورهای منطقه وجود ندارد.

طباطبایی بابیان اینکه آمریکاییها در برجام صادق نیستند تصریح کرد. تصمیم با خودمان لست که اگر نیاز بود آن را برهم بزنیم.

وی تصریح کرد: توجه ما بر قدرت درونی خودمان است و مسئولان باید آن را قدر بدانند و به هر شکل ممکن در صدد برقراری رابطه با آمریکا نباشند.

نماینده مردم اردستان با بیان اینکه عزت ما اصل ماست تصریح کرد:  تصمیم گیریهایی که مقام معظم رهبری می گیرند قطعا در آن کوتاه نخواهند آمد.

وی با بیان اینکه دو انتخابات در سال آینده برگزار خواهد شد تصریح کرد: انتخابات یک فرآیندی است در نظام جمهوری اسلامی ایران که جزء ارکان نظام است.

عضو فرهنگی مجلس تاکید کرد: انتخابات برای ملت ما مقدس است و به تعداد سالهای انقلاب انتخابات برگزار شده است که این اقتدار نظام را می رساند.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸افرادی این اصول را زیر پا گذاشتند تصریح کرد: این افراد بااعتبار نظام اعتبار پیدا کرده و وارد عرصه شدند ولی از قوانین تخطی کردند و کمتر کسی اینکونه خیانتی را بعد از انقلاب انجام داده است.

طباطبایی با بیان اینکه کسانی که در انتخابات تخطی کردند واقعا فتنه گرهستند تصریح کرد: ما آنها را دور می کنیم و این روش دین ماست افرادی که قانون را دور زدن دیگر جایی ندارند.

وی تاکید کرد: هر چند وارد شدن به فضای انتخابات زود است ولی بی انگیزه نبوده و در زمان خودش فردی را با معیار انقلابی انتخاب کنید.

طباطبایی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با حکومت مردم بر مردم و تنفیذ حکم مقام معظم رهبری صورت می گیرد، لذا کسی را که دلسوز نظام باشد  برای رییس جمهوری انتخاب کنید.

انتهای پیام / کد خبر21203

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار