سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

طرفداران کاندیداهاخدا را در نظر بگیرند و از مرز عدالت خارج نشوند

دهشیری با بیان اینکه مردم برای دو انتخابات آماده می شوندتصریح کرد: باید به نقدها و نقل ها و طرفداران کاندیداها بگویم خدا را در نظر بگیرید و از مرز عدالت خارج نشوید و حرفهای شایسته و برای خدابزنیم.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان اظهار کرد: نسل سومی ها بودند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند  و به نوعی رو کم کنی رئیس جمهور آمریکا نیز بود که در این رابطه مقام معظم رهبری فرمودند از خدا باید شاکر باشیم.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام اردستان گفت: معتقدیم که این حماسه را خدا به دست شما مردم تشکیل داد و ما هم تشکر خود را از این تریبون به شما نماز گزاران جمعه بابت راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام می کنیم.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند کسانی که با انقلاب نامهربانی کردند مردم آنها را نمی بخشند و در خصوص آشتی ملی که بعضی ها مطرح می کنند تاکید کرد: کسی با کس دیگر قهر نیست که بخواهد آشتی کند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه مسئولان ما با توجه به سخنان مقام معظم رهبری از مسائل اقتصادی دور نشوند تصریح کرد: دشمن با مطرح کردن گزینه جنگ  در صدد دور کردن مردم و مسئولان از بحث اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به روز اول اسفند که بنام روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده اشاره کرد و افزود: سازمان ملل هنوز حمله به هواپیمای مسافربری ایران را محکوم نکرده است.

دهشیری با بیان اینکه درگیری مردم و سردمداران بحرین ادامه دارد تصریح کرد: هنوز شاهد سکوت جامعه بین الملل هستیم که حقایق را سرپوش می گذارد و مسلمانان را می کشند، کشوری که ۸۰ درصد آنها شیعه هستند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه شاهد زورگوئیهای کاخ نشینان کاخ سفید هستیم تصریح کرد: آمریکا که با اسرائیل دم خورست  هر روز ایران را تهدید می کنند که چرا موشک دارد این در حالی است که  ضرادخانه های اتمی اسرائیل بیشترین کلاهک های هسته ای را دارد و  و کسی با آنها کاری ندارد.

وی تصریح کرد: نباید به سخنان این دشمنان اعتنایی کنیم و شاهد تزلزل در ارکان حکومتی آمریکا هستیم و قرار شده که کنگره عدم کفایت سیاسی ترامپ را به رای بگذارد که اگر چنین شودحکومت آمریکا متزلزل تر خواهد شد.

دهشیری با بیان اینکه مردم برای دو انتخابات آماده می شوندتصریح کرد: باید به نقدها و نقل ها و طرفداران کاندیداها بگویم خدا را در نظر بگیرید و از مرز عدالت خارج نشوید و حرفهای شایسته  و برای خدابزنیم.

امام جمعه اردستان با توجه به اینکه مقررشده برای اسفند ماه نمایشگاه  بهاره در اردستان ایجاد شودتصریح کرد: هر چنداین نمایشگاه معایبی دارد به جهت اینکه فروشندگانی از بیرون شهرستان وارد می شوند، اما اگر نظارتها باشد و فروشندگان اردستانی با درصد پایین تر این نمایشگاه را دائر نمایند مردم راضی تر به نظر می رسند.

انتهای پیام / کد خبر21313

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار