سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس تبلیغات اسلامی اردستان:

حضرت زهرا خود را سپر ولایت کرد تا ولایت زنده بماند

حیدری با بیان اینکه حضرت فاطمه شهید ولایت است تصریح کرد: حضرت زهرا خود را سپر ولایت کرد تا ولایت زنده بماند و خود در این راه به شهادت رسید.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان اظهار کرد: همانطور که قرآن درباره عظمت شب قدر می فرمایدکه متزلت شب قدر قابل درک نیست، منزلت حضرت زهرا (س) هم قابل درک نیست.

حجت الاسلام سید جواد حیدری در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) بعد از فوت رسول خدا حدیث و روایت توسط حضرت زهرا قرائت می شد و از سوی خداوند به وی وحی می شده است و همین کفایت می کند که حضرت امام می گوید از دامن زن مرد به معراج می رود.

وی افزود:  حضرت فاطمه عصاره بهشت و تراز رضایت خداوند است که اگر او خشنود شود خداوند خشنود می شود.

حیدری با بیان اینکه منافقان بعد از رحلت پیغمبر فرصت یافتند تا برحضرت فاطمه ظلم وستم کنندتصریح کرد: حضرت زهرا اسوه ای است برای زنان و حتی مردان ما که از آموزه های دینی آن استفاده کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی اردستان با بیان اینکه حضرت فاطمه شهید ولایت است تصریح کرد: حضرت زهرا خود را سپر ولایت کرد تا ولایت زنده بماند و خود در این راه به شهادت رسید.

حیدری تاکید کرد مطمئن باشید برگزاری حلسات روضه و عزاداری برای حضرت زهرا (س) منشا خیر و برکت  در زندگی روزمره شما خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر21332

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار