سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندارشهرستان اردستان:

نمایشگاه عرضه صنایع دستی و تولیدات اقتصاد مقاومتی دراردستان

غیور گفت: برپایی نمایشگاه های عرضه صنایع دستی و تولیدات اقتصادی مقاومتی شهرستان در شهرهای اردستان، زواره و تورهای بازدید از مکان های تاریخی و فرهنگی در دستور کار خواهد بود.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار این شهرستان اظهار کرد: مهمانداری و مهمان نوازی از سنت های خوب شهرستان اردستان بوده، لذا کلیه دستگاه های اداری، امنیتی، انتظامی، فرهنگی، بهداشتی و اصناف آمادگی لازم جهت هرچه بهتر پذیرایی از مسافران نوروزی را ذاشته باشند.

علیرضا غیورشامگاه دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در فرمانداری اردستان گفت: شهرستان اردستان امکان اسکان بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر را در هر شبانه روز در مرکزهای پیش بینی شده دارد.

وی افزود: شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و دیگر ارگان های ذیربط آمادگی لازم جهت پذیرایی، اسکان و خدمات دهی به مسافران نوروزی را دارند و بناهای تاریخی و مکان های گردشگری نیز مهیای استقبال از علاقه مندان خواهند بود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه مکانها و امکانات دیگر اقامتی پیش بینی شده تصریح کرد: آموزش و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسکان موقت مسافران نوروزی اقدمات لازم را به عمل آورد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه های عرضه صنایع دستی و تولیدات اقتصادی مقاومتی شهرستان در شهرهای اردستان و زواره و تورهای بازدید از مکان های تاریخی و فرهنگی در دستور کار خواهد بود.

 غیور تصریح کرد: ۳۰ واحد آموزشی، سه واحد بوم گردی، هتل مهاباد، مهمانسرای جهانگردی اردستان و محل های اسکان اضطراری برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

رئیس ستاد هماهنگی سفر شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: دو ایستگاه سلامت در مسیر جاده ترانزیت از ۲۷ اسفند ماه ۹۵ لغایت ۱۵ فروردین ۹۶ و تشکیل گشت ویژه پلیس راهنمایی با همکاری دیگر ارگان ها بطور ۲۴ ساعته راه اندازی خواهد شد.

غیور با بیان اینکه جاذبه های گردشگری و ویژگی های برجسته ای در شهرستان اردستان وجود دارد تصریح کرد: معرفی این جاذبه های گردشگری در سطح استان یک همت همگانی را می خواهد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه نظارت، کنترل بازار و دقت در ارائه کالا و خدمات با کیفیت به مردم و میهمانان مورد تاکید است تصریح کرد: رعایت مسائل بهداشتی در رستوران ها و مراکز عرضه غذایی و همچنین نظافت شهر و روستاها از دیگر برنامه های استقبال از مسافران نوروزی است.

غیور تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان و اورژانسی در ایام نوروز از جمله آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را داشته و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ نمایند.

انتهای پیام / کد خبر21384

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار