سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه شهر اردستان:

حقوق شهروندان در حد شعار باقی نماند

دهشیری با بیان اینکه صنعت و معدن اعلام کرده که اگر کسی از اصناف در ایام عید شکایتی دارد اعلام کند تصریح کرد: صنعت و معدن نظارت خود را افزون کنند و تعزیرات هم کار خود را انجام داده و حقوق شهروندان در حد شعار باقی نماند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: ششمین کنفرانس مردم فلسطین که با سخنان مقام معظم رهبری  همراه بود، جان تازه ای را به مردم فلسطین داد.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشتند با توجه به توطئه های دشمنان مقاومت را برای ایران اصل دانسته و بر آن تاکید داریم.

وی افزود: ثمره مقاومت این است که می بینیم در غزه  و سوریه حزب الله در برابر ارتش اسرائیل مقاومت کرده و آنان را به زوال کشانده اند.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: مقاومت اعلام کرده با موشکهایی که در اختیار دارد قلب اسرائیل را نشانه خواهد رفت و این موضوع  اسرائیلیها را نگران کرده است.

دهشیری با بیان اینکه بعضی ها می گویند چرا به فلسطین و سوریه کمک می کنید تصریح کرد: این افراد بدانند کمک به فلسطین و سوریه کمک به ایران است.

وی با بیان اینکه  کنفرانسی که در برلین انجام شده و کشور جعلی اسرائیل، ترکیه  و عربستان  تحت لوای آمریکا برای ایران خط و نشان کشیده اند تصریح کرد: مسئولان به این موضوع پاسخ دادند ولی انتظار است جواب دندان شکن باشد و  متوجه باشند که ۳۸ سال نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

امام جمعه اردستان با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری از مسئولان خواستند تا در رفع مشکل مردم  چاره اندیشی کرده و نگذارند مشکلی پدید آید و آن را به دوش دیگری بیندازند.

دهشیری  با بیان اینکه صنعت و معدن اعلام کرده که اگر کسی از اصناف در ایام عید شکایتی دارد اعلام کند تصریح کرد: صنعت و معدن نظارت خود را افزون کنند و تعزیرات هم کار خود را انجام داده و حقوق شهروندان در حد شعار باقی نماند.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به هشتم اسفند ماه روز نهاد مقدس امور تربیتی افزود: مسئولان متولی به این امر توجه ویژه ای داشته و نگذارند این قسمت مورد بی مهری قرار گیرد.

وی ضمن گرامی داشت ۱۹ اسفند روز جانبازان و حمایت از حقوق مصرف کننده تاکید کرد: مسئولان بر این موضوع توجه کنند و نگذارند جانبازان رنجشان بیشترشود.

انتهای پیام / کد خبر21459

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار