سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس کشتی اردستان:

اردستان قهرمان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان

مهرداد پویان گفت: تیم های کشتی کارگران کاشان و خانه کشتی تجدداصفهان مقامهای دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

به گزارش صبح اردستان، رئیس هیئت کشتی اردستان اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جام مرحومین فدوی و پهلوان یزدانبخش قهرمان خود را شناخت.

مهرداد پویان عصر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات چند جانبه کشتی که بین شهرهای اردستان، کاشان و اصفهان برگزار شد گفت: تیم اردستان با نتیجه هفت بر دو تیم کارگران کاشان را شکست داد و به مقام قهرمانی نائل آمد.

وی افزود: تیم های کشتی کارگران کاشان وخانه کشتی تجدداصفهان مقامهای دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت کشتی اردستان با بیان اینکه اینگونه مسابقات سالی دو یا سه بار به صورت دوستانه برگزار می گردد تصریح کرد: تیم های اردستانی هم در مسابقات شهرهای همجوار نیز شرکت می کنند.

پویان تصریح کرد: یکی از داوران بین المللی استان اصفهان به اتفاق داوران اردستانی این مسابقات را داوری کردند.

وی با بیان اینکه کلیه هزینه های اسکان، پذیرایی و ناهار کشتی گیران به عهده هیئت کشتی اردستان بوده تصریح کرد: این هیئت در سال جاری حتی یک ریال بودجه از جایی دریافت نکرده و هزینه ها بصورت خودیاری پیش کسوتان تامین می شود.

رئیس هیئت کشتی اردستان با بیان اینکه پتانسیلی که در کشتی اردستان وجود داردتصریح کرد: مسئولان با کمی همت و پیگیری و در نظر گرفتن بودجه برای کشتی، تیمهای اردستانی می توانند حرفی برای گفتن در سطح کشور داشته باشند.

انتهای پیام / کد خبر21469

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار