شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان:

با تحقیق به سیره و روش ائمه آشنا شویم

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اهل و بیت را معمولا برای اهداف خود واسطه قرار می دهیم افزود: وظیفه این است تا با تحقیق به سیره و روش ائمه آشنا شویم و به آن عمل کنیم.

به گزارش صبح اردستان، رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان اظهار کرد: راه رسیدن به سعادت دنیا و  آخرت، کامیابی  و  قبولی اعمال به درگاه خداوند متعال است.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی امشب در جمع خانواده پاسداران ناحیه مقاومت بسیج اردستان بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در محل این ناحیه گفت: همانطور که ائمه علیها سلام  عظمت دارند،  حضرت فاطمه(س) نام او نیز برای ما مسلمانان دارای عظمت است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) فقط به خاطر اینکه منتصب به حضرت علی(ع) و پیامبر بودند عظمت پیدا نکرده بلکه آن حضرت خود خواسته و به این مقام رسیده است.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان خاطرنشان کرد: تربیت خیلی مهم است که حضرت زهرا(س) نیز در تربیت فرزندان وقت گذاری می نمودند.

موسوی تاکید کرد: حجاب و عفت حضرت زهرا(س) باعث افتخار زنان مسلمان بوده و هست و آنچه که خداوند راضی بود ایشان انجام می دادند.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس در این خصوص افزود: تعظیم بر شعائر وظیفه ما و نشانه معرفت و تقویت قلوب همه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه اهل و بیت را معمولا برای اهداف خود واسطه  قرار می دهیم افزود:  وظیفه این است تا با تحقیق به سیره و روش ائمه آشنا شویم و به آن عمل کنیم.

این کارشناس مذهبی گفت: انتخابات اگر خدایی شد زندگی هم نورانی می شود و خداوند هم به فکر بندگانش خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر21531

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار