سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

حضرت فاطمه زهرا«س»محور تطهیر است

حجت الاسلام طباطبائی نژاد: فاطمه زهرا(س) را محور تطهیر دانست و افزود: یکی از ویژگیهای مهمی که حضرت زهرا(س) دارد همین تطهیر بودن ایشان است.

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هیچ نعمتی در این دنیا بالاتر از  محبت فاطمه و فرزندان فاطمه نیست.

سید صادق طباطبائی نژاد پیش از ظهر امروز در جمع «تجمع فاطمیون» در میدان امام خمینی شهر اردستان اظهار کرد: شاکر خداوند متعال هستیم که نعمتی را به ما عطا فرمود تا عشق و محبت فاطمه در دل ما قرار داده شود.

وی افزود: تجمع امروز شما به جز علاقه به حضرت فاطمه(س) چیز دیگر نیست که شما را دور هم جمع کرده است.

طباطبائی نژاد با بیان اینکه چند سالی است که در سالروز شهادت حضرت زهرا دسته های سینه زنی به خیابان می آیند تصریح کرد: چنین کاری خیلی خوب بوده و توجه درستی است که مراجع هم آن را تایید می کنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فلسفه شهادت حضرت زهرا(س) که مخفیانه دفن شدخود حاوی پیام بوده تصریح کرد: این سیاست فاطمه(س) بوده که خواست پیام خود را در دل تاریخ قرار دهد.

طباطبائی نژاد در این خصوص افزود: نباید بگذاریم عزای فاطمه(س) غریبانه باشد و این حرکت و تجمع در روز شهادت آن حضرت مورد تایید است.

وی فاطمه زهرا(س) را محور تطهیر دانست و افزود: یکی از ویژگیهای مهمی که حضرت زهرا(س) دارد همین تطهیر بودن ایشان است.

عضوکمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عظمت حضرت زهرا بیش از ان است که بخواهیم در عرض چند دقیقه به آن بپردازیم تصریح کرد: انسان اگر به فاطمه توسل کند و توجه داشته باشد یکپارچه به همه ائمه و اولیای خداوند توسل کرده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی  ضمن اینکه حضرت زهرا را محور خانه وحی دانست تصریح کرد: فاطمه زهرا(س) برای اولیاء خدا یک مقام بلند مرتبه ای داشته و دارد.

وی تاکید کرد حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از رحلت رسول الله سیر و سلوکی داشته است که باید به این نگاه و انتخاب فاطمه(س) بعد از رحلت دقت کرد و درس گرفت.

طباطبایی نژادتاکید کرد: حضرت زهرا با اینکه عزایی بزرگ همچون رحلت پدرش را داست هیچ وقت دست از ولایت  وحمایت از علی برنداشت.

نماینده مجلس ضمن اشاره به انتخابات آینده گفت: موردی که باید در اولویت ویزگیهای انتخاب قرار گیرد این است که کسی را انتخاب کنید که نظرش به نظر مقام معظم رهبری و ولایت نزدیک باشد.

انتهای پیام / کد خبر21634

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار