جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

جشن صد سالگی تاسیس اداره آموزش و پرورش شهر اردستان برگزار خواهد شد

غیور با بیان اینکه در اردیبهشت سال۹۶ جشن صد سالگی تاسیس اداره آموزش و پرورش شهر اردستان را خواهیم گرفت تصریح کرد: تلاش یک قرن سابقه و فعالیت طولانی، می طلبد تا امکانات و زیر ساختها در اختیارشان قرار گیرد.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار این شهرستان اظهار کرد: سخت کوشی فرهنگیان اردستانی و ما حصل تلاشی که آنها انجام داده اند افتخاراتی است که در حوزه علمی و فرهنگی شهرستان بدست آمده است.

علیرضا غیور شامگاه دوشنبه در جمع فرهنگیان شهرستان اردستان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: شهرستان اردستان با توجه به ویژگیهایی که دارد همواره در حوزه علم، هنر و فرهنگ چهره های خوب و قابل توجه ای را به این عرصه تقدیم کرده است.

وی افزود: امروزه و در شرایط فعلی اگر امکانات مناسبی در اختیار مجموعه آموزش و پرورش قرار گیرد به این بخش علمی کشور بیش از آنچه که شاهد هستیم کمک خواهد شد.

غیور افزود: کمبودهایی که در بخش آموزش و پرورش وجود دارد نمی توانند با تمام وجود موفق شوند که پیشرفت داشته باشند و شاهد هستیم که امکانات و منابع کافی در اختیار این عزیران و دانش آموزان قرار ندارد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در اردیبهشت سال۹۶ جشن صد سالگی تاسیس اداره آموزش و پرورش شهر اردستان را خواهیم گرفت تصریح کرد: تلاش یک قرن سابقه و فعالیت طولانی، می طلبد تا امکانات و زیر ساختها در اختیارشان قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام / کد خبر21705

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار